تبلیغات برای ادارات پستی


تبلیغات برای ادارات پستی




این تحقیق ترجمه تحقیقی انجام شده در اتحادیه جهانی پست هست .


تعیین وضعیت برنامه " مسابقه علمی "
از اونجا که نیمی از فعالیتهای پست در گروه آگاهی‌های ایجاد شده، از خدمات انجام شده در پست ، توسط امت می‌باشد، آگهی و پیامهای تبلیغاتی علاوه بر شناخت به هستفاده‌نمايندگان، این امکان را به پست می‌دهد که در محیطهای عمومی (سینما) به تبلیغ بپردازد.


" نظرات مسئولین مملکتی نسبت به عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران "
در نهایت نیز تاثیر تبلیغات بر حجم فعالیتهای شرکتهای پست توضیح داده می‌شود.


بررسی وضعیت مجموعه برنامه تلویزیونی " برای فردا "


نظرات مردم تهران در باره برنامه پخش مستقیم و " آغاز بهره‌برداری از ماهواره "


98 out of 100 based on 78 user ratings 1178 reviews