خدمات ایرانسل


خدمات ایرانسل



خدمات ایرانسل
هر كسي اطلاعاتي در زمينه خدمات ايرانسل داره خوشحال ميشم براي ما هم اينجا مطرح كند.
متشكر



Photoshop Express v1.3.1 بر روی گلکسی تب

1:

پیام کوتاه (SMS)
  • شماره مر کز پیام کوتاه (SMS Centre) چند هست؟
    00989350001400
  • آیا می توان یک SMS را برای چند نفر فرستاد؟
    بله این سرویس را با هستفاده از گوشی خود می توانید فعال کنید .
  • چند شماره تلفن می توانیم در سیم کارت خود ذخیره کنیم؟
    ٢٥٠شماره
  • آیا سیستم تایید دریافت پیام وجود دارد؟
    بله می توانید اون را از منوی گوشی خود فعال کنید .
  • چرا من نمی توانم SMS بفرستم در حالیکه این سرویس برای من فعال هست؟
    ابتدا شماره مرکز پیام کوتاه (SMS Centre) را کنترل کنید و مطمئن شوید که در منطقه ای که واقع هستید، پوشش شبکه وجود دارد.


    FireFox v4.0b1بر روی گلکسی تب
    اگر مشترک طرح "پیش پرداخت" هستید ممکن هست از اعتبار مکالمه کافی برای ارسال SMS برخوردار نباشید و اگر مشترک "پرداخت ماهیانه" می باشید، ممکن هست صورتحساب خود را پرداخت ننموده باشید.


androidzip ابزاری برای فشرده کردن فایلها در سیستم عامل اندروید

2:

تعرفه ها
  • منظور از ساعات اوج مصرف و ساعات کاهش مصرف چیست؟
    ساعات اوج مصرف یعنی از 8:00 تا 20:59 روزهای شنبه تا پنج شنبه و ساعات کاهش مصرف یعنی از 21:00 تا 7:59 کلیه روزها و روزهای جمعه و تعطیلات عمومی.
مدیریت اعتبار
  • آیا مدیر یک شرکت می تواند برای کارکنان خود صورت ریز مکالمات در خواست نماید؟
    بله، با درخواست نماینده شرکت امکان دریافت اون وجود دارد.
  • هر چند روز یکبار صورتحساب صادر می شود ؟
    صورتحساب بصورت ماهانه صادر می شود
  • چند روز برای پرداخت صورتحساب مهلت داریم؟
    30روز از تاریخ صدور صورتحساب
پوشش شبکه
  • در کدام شهرها پوشش شبکه وجود دارد؟
    شهرستان تهران ، تبریز، مشهد مقدس، ساری، کرج، اروميه، مراغه و بزودي در قم، اردبيل، كرمانشاه و مشگين شهر.
  • اطلاعات در مورد پوشش شبکه در نقاط مختلف کشور را از کجا به دست می آوریم؟
    شما با مراجعه به صفحه نقشه مناطق تحت پوشش می توانید نقشه پوشش شبکه را دریافت کنید.


    Math Alarm Clock V3.1.2 بر روی گلکسی تب
    همچنین ازطریق تماس با مرکز پشتیبانی امکان e-mail اون برای شما وجود دارد.
مسدود نمودن تماس
  • چه طور میتوان تماسهای خروجی را مسدود کرد ؟
    *35*0000#
  • چه طور میتوان تماسهای ورودی را مسدود کرد ؟
    *33*0000#
تعویض شماره تلفن همراه
  • آیا میتوانم شماره خودرا عوض کنم ؟
    بله ، شما می توانید به یک مرکز سرویس مراجعه کنید و با خرید یک بسته راه انداری مجدد - و یا از طریق تماس با مرکز تماس این کار را اجرا کنید .
تعویض تعرفه
  • آیا میتوانم سیم کارت پیش پرداخت را به سیم کارت پرداخت ماهیانه تبدیل کنم ؟
    بلهو با انجام این کار کلیه اعتبار شما به سیم کارت جدیدتان منتقل می شود.


    Samsung S5780 Wave578 بادا برای قشر متوسط
    این سرویس در آینده نزدیک ارائه می گردد.
شرایط ثبت نام
  • در چه سنی مشتری میتواند سیم کارتی به نام خود خریداری کند؟
    افرادی که 18 سالشان تمام شده باشد
مدارک لازم برای ثبت نام
  • چه مدارکی برای خرید سیم کارت لازم هست؟
    تنها لازم هست یک مدرک شناسایی معتبر ارائه کنید.


    Flash Player v10.1 برای اندروید
    مدارک مورد قبول برای ثبت نام:
    اتباع ایرانی: شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه و یا گواهینامه
    اتباع خارجی: گذرنامه
    اشخاص حقوقی: سند ثبت شرکت، اظهارنامه مالیاتی شرکت، مجوز تجاری شرکت و یا آگهی روزنامه رسمی متضمن ثبت شرکت.
    افراد زیر 18 سال: فرم ثبت نام تکمیل شده به نام یک فرد بالای 18 سال به همراه شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی همان شخص.
انتخاب زبان
  • چه طور می توانم زبان ارتباطی خود با ایرانسل را تعیین کنم ؟
    شما می توانید در هنگام ثبت نام نوع زبان خود (فارسی/ انگلیسی) را انتخاب کنید و یا بعدا" با مرکز پشتیبانی برای این کار تماس بگیرید و یا با وارد کردن کد #2*140* و سپس "تایید" (برای طرح پیش پرداخت) و یا کد #2*130* و سپس "تایید" (برای طرح پرداخت ماهیانه) زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


آشپزی در گلکسی تب با Bistro cook

3:

دقایق رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل!در ادامه طرح های ویژه تابستانی، ایرانسل از 1 مرداد تا 30 آذرماه 86 این امکان را در اختیار تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود برنامه می دهد تا بتوانند در هر مکالمه خود از دقایق رایگان هستفاده نمایند.


Ruler v1.5.7 ، خط کش و ابزارهای اندازه گیری برای گلکسی تب


بر پايه این طرح، در مکالمات کوتاهتر از 3 دقیقه، طبق معمول، تنها هزینه ثانیه های مکالمه محاسبه می شود؛ اما برای مکالماتی که بیش از 3 دقیقه باشند، مشترکین به ازای هر 30 دقیقه، تنها هزینه 3 دقیقه را می پردازند.

به این ترتیب، بطور مثال برای مکالمات 3 تا 30 دقیقه ای، هزینه 3 دقیقه و برای مکالمات بین 33 تا 60 دقیقه ای هم هزینه 6 دقیقه محاسبه می شود.



مدت وقت مكالمههزينهمكالمات كمتر از 3 دقيقههزينه اي ثانيه اي مكالمهمكالمات 3 تا 30 دقيقه ايهزينه 3 دقيقه اولمكالمات 30 تا 33 دقيقه ايهزينه 3 دقيقه اول + ثانيه هاي سپس 30 دقيقهمكالمات 33 تا 60 دقيقه ايهزينه 6 دقيقه اول
و به همين ترتيب تا انتهاي مكالمه


توجه داشته باشید که این دقایق رایگان مختص مکالمات بین خطوط ایرانسل بوده و مشترکین می توانند در تمام ساعات شبانه روز و سراسر هفته از اون هستفاده نمايند.

4:

جشنواره پاييزي ايرانسلهموقت با آغاز سال تحصیلی جدید: از 1 مهرماه تا 30 آذر ماه
جشنواره پاییزی ایرانسل با جوایز کم نظیر

ایرانسل از 1 مهر تا 30 آذرماه 86، با برگزاری جشنواره پاییزی و ارائه طرحها و تسهیلات جدید، امکان هستفاده هرچه آسانتر از خدمات گسترده شبکه تلفن همراه را برای همگان و به ویژه دانشجویان و دانش آموزان عزیز ایران فراهم می آورد.

جشنواره پاییزی ایرانسل، شامل بخشهای متنوعی از جمله خدمات و امکانات جدید، تخفیف در بهای سیم کارت و تعرفه خدمات شبکه و همچنین قرعه کشی 3 دستگاه خودروی هستثنایی و دیگر جوایز ارزنده می باشد.


قرعه كشي ايشانژه روز دانش آموز - 13آبان
قرعه كشي ايشانژه روز دانشجو - 16 آذرقرعه كشي بزرگ جشنواره: 3 دستگاه خودرو - 30 آذر
2000 جايزه نقدي يك ميليون ريالي
936 عدد گوشي تلفن همراه نوكيا مدل 1600 و 100عدد لپ تاپميتسوبيشي پاجرو، BMW X3 و تايشانوتا پرادو


1.

خدمات و امکانات جدید شبکه ایرانسل
فهرست طلایی: برای نخستین بار در ایران
ایرانسل با ارائه سرویس جدید “فهرست طلایی”، به شما مشترکین سیم کارتهای دائمی امکان می دهد تا با انتخاب پنج شماره و ثبت اونها در فهرست طلایی خود، از 10 % تخفیف در تعرفه مکالمه با اونها برخوردار شوید.

به عبارت دیگر، درصورتیکه بنا بر شرایطی خاص، با یک یا چند شماره به صورت طولانی مکالمه می کنید، با وارد کردن اونها در این فهرست، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.




توجه فرمایید که این سرویس، ویژه مشترکین سیم کارتهای دائمی هست و شماره های وارد شده در فهرست، باید از شماره های ایرانسل باشند (سیم کارت های دائمی و یا اعتباری).



* برای اطلاع از تعرفه های این سرویس جدید، نحوه ثبت شماره و چگونگی انجام تغییرات در فهرست طلایی اينجا را كليك كنيد.



سیم کارت های پیام رسان
ایرانسل از 24 شهریورماه، ارائه سیم کارتهای پیام رسان خود را با بهای 10 هزار تومان آغاز می نماید.

سیم کارتهای پیام رسان، مخصوص پیام کوتاه و GPRS برنامه ریزی شده و امکان مکالمه با اونها موجود نیست.

بنابراین، با توجه به نوع کاربرد این سیم کارتها، تعرفه پیام کوتاه در داخل کشور برای اونها با 33 % تخفیف و نرخ سرویس GPRS به میزان یک سوم تعرفه مصوب درنظر گرفته شده هست.


با توجه به امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت و تمامی سرویس های مبتنی بر پیام کوتاه با بهای اندک 10 هزار تومان، این سیم کارتها به ویژه برای دانشجویان، دانش آموزان و صاحبان مشاغل خاصی که نیاز به ارتباط مداوم با کارمندان از طریق این خدمات و سرویس های کنترل از راه دور (Telemetry) داشته باشند، بهترین انتخاب هست.

نرخ تعرفه سیم کارتهای پیام رسان ایرانسل به شرح زیر هست:



پيام كوتاهبين خطوط ايرانسل100ر يالپيام كوتاهساير خطوط100ر يالپيام كوتاه بين الملليمنطقه 11500ر يالپيام كوتاه بين الملليمنطقه 2 و 31000ر يالسرايشانس GPRS5 ريال / كيلوبايت
* برای اطلاع از کشورهای مربوط به هر منطقه به جدول تعرفه هامراجعه نماييد.


توجه: در تمام مدت جشنواره، هستفاده از سرویس GPRS پنجشنبه ها و جمعه ها برای سیم کارتهای پیام رسان رایگان هست.

* بهای سیم کارت های اعتباری پیام رسان ایرانسل 10 هزار تومان (با 5 هزار تومان اعتبار اولیه شامل مالیات فروش و عوارض) می باشد.


10 هزار تومان = 4,167 هزار تومان بهای سیم کارت + 833 تومان مالیات + 5 هزار تومان اعتبار اولیه


* سیم کارت اعتباری پیام رسان خود را می توانید با کارت شارژ و یا از طریق شارژ الکترونیکی، شارژ کنید.


2.

تخفیف در بهای سیم کارت و تعرفه خدمات شبکه
تخفیف بهای سیم کارتهای دائمی و اعتباری
در طول مدت جشنواره پاییزی، بهای سیم کارتهای دائمی ایرانسل، به 75 هزار تومان و بهای سیم کارتهای اعتباری ایرانسل نیز به 15 هزار تومان کاهش داده می شود.

توجه داشته باشید که سیم کارتهای اعتباری ایرانسل دارای 5 هزار تومان اعتبار مکالمه اولیه (شامل مالیات فروش و عوارض) هستند:

15 هزار تومان = 5 هزار تومان اعتبار مکالمه + 1,667 تومان مالیات + 8,333 تومان بهای سیم کارت
75 هزار تومان = 12,500 تومان مالیات + 62,500 تومان بهای سیم کارت

طرحهای تعرفه تشویقی برای کلیه سرویس ها: مشتركین سیم کارتهای دائمی و اعتباری
در جشنواره پاییزی، مشترکین می توانند با انتخاب طرحهای تعرفه تشویقی، در داخل کشور از کلیه سرویسهای شبکه با تخفیف ویژه هستفاده کرده و به علاوه در قرعه کشی بزرگ مربوط به هر طرح شرکت نمايند.


برای هستفاده از طرحهای تعرفه تشویقی، تنها کافیست با شماره گیری کد مربوط به هر طرح، اونرا برای مدت معینی فعال کنید.

توجه فرمایید که هزینه فعال سازی هر طرح، در صورتحساب مشترکین سیم کارت دائمی محاسبه شده و از اعتبار مکالمه مشترکین سیم کارت اعتباری کم می شود.



توجه: پیش از انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، مشترکین باید ثبت نام خود را تکمیل نموده باشند.


5:

خدمات ایرانسل

6:

اوووووووووووووووووه
چه خبره
البته اگه باز دوباره نمیپری

7:

جالب بود اطلاعات خوبی بود ..

ممنون ..

8:


اگه نخری بهتر

9:


من اين خط را فقط براي هستفاده از خدماتش در كنار خط اصليم خريدم.


10:

طرحهای تعرفه تشویقی سیم کارت دائمی
مشترکین سیم کارتهای دائمی می توانند از میان طرحهای طلایی، آبی و قرمز هر یک را که مایل باشند انتخاب کرده و در قرعه کشی شرکت نمايند:


خدمات ایرانسل

11:

طرح پیش پرداختطرح "پیش پرداخت" ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را بربرنامه نمایید.

اگر مستقل بودن برایتان مهم هست، با هستفاده از طرح "پیش پرداخت" ام تی ان ایرانسل اون را حفظ نمایید.

کاربرد این طرح
طرح "پیش پرداخت" شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید.

به این ترتیب که "اعتبار مکالمه" مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از اون به برقراری تماس اقدام می نمایید.

بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار وقتی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط بربرنامه نمايند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.





نکته مهم: لطفـاً جهت آگاهی از کلیه ضوابط و شرایط هستفاده از خدمات ام تی ان ایرانسل به وب سایت ما www.irancell.ir مراجعه فرمایید.

شروع هستفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.

نحوه شروع

گام اول: یک بسته راه اندازی "پیش پرداخت" خریداری نمایید.

این بسته شامل یک سیم کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.

گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نام نمایید.

ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف هست تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم هست تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

این کار به روش های زیر قابل انجام هست:
  • با مراجعه به فروشگاه های مجاز.
  • با هستفاده از اینترنت: مراجعه به وب سایت www.irancell.ir .
  • با تکمیل فرم ثبت نام موجود در بسته راه اندازی.
گام سوم:
اصل مدرک شناسایی خود را به همراه یک برگ کپی از اون به یکی از توزیع نمايندگان مجاز ام تی ان ایرانسل ارائه نمایید.

مدارک مورد نیاز را می توانید به هنگام ثبت نام و یا پس از ثبت نام اینترنتی، به توزیع نماينده تحویل دهید.

لطفا به هنگام مراجعه به توزیع نماينده، سیم کارت یا قاب سیم کارت را (که شماره تلفن همراه روی اون چاپ شده هست) به همراه داشته باشید.

توجه:
توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه به یک توزیع نماينده مجاز مراجعه فرمایید.

به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل مدرک شناسایی و یک برگ کپی از اون الزامی هست.

لطفا از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید.

می‌توانید مدرک مورد نیاز را به هنگام ثبت نام و یا پس از ثبت نام اینترنتی، به توزیع نماينده تحویل دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل ثبت نام و مدارک مورد نیاز لطفاً به بخش مربوطه در بروشور ثبت نام و یا به وب سایت ما www.irancell.ir مراجعه فرمایید.

گام چهارم: تماس بگیرید!
شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال خواهد شد .

برای فعال شدن شماره همراهتان باید پیش از در یافت اولین تماس،*141#[YES/OK] را شماره گیری نمایید.

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید "اعتبار مکالمه " خود را تمدید نمایید.

این کار بسیار ساده هست به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید.

سيم كارتهاي طرح پيش پرداخت بطور پيش فرض رايشان طرح "پايه ثانيه اي" تنظيم شده اند.

ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن اون هست.

شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!


کارتهای شارژ با اعتبار وقتی نامحدود:
کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب شماست.
ام تی ان ایرانسل "تمدید اعتبار" را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته هست.

کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که "اعتبار مکالمه" اون مناسب شما باشد.

این اعتبار مکالمه محدودیت وقتی نداشته و می توانید تا هر وقت که بخواهید از اون هستفاده نمایید.

اونچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم هست:


اعتبار مکالمه:
ارزش ریالی تماس هایی که بربرنامه می شود ( بدون احتساب مالیات و عوارض).

قیمت کارت
اعتبار مکالمه
اعتبار وقتی
مالیات و عوارض
100.000 ریال
تماس به میزان 94.340 ریال
نامحدود
5.660 ریال
200.000 ریال
تماس به میزان 188.680 ریال
نامحدود
11.320 ریال



سیم کارت پیش پرداخت دائمی
سیم کارت شما پس از فعال سازی اولیه که با شماره گیری*141#[YES/OK] انجام می دهید، برای همیشه فعال شده و شما برای دریافت تماس و یا پیام کوتاه نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

برای فعال نگه داشتن خط خود فقط لازم هست در طول 90 روز حداقل یک تماس یا یک پیام کوتاه دریافت و یا ارسال کرده و يا شارژ مجدد اجرا کنيد.

به محض دریافت یا برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیام کوتاه و یا انجام شارژ مجدد، دوره 90 روزه شما از نو محاسبه خواهد شد.


از خدمات ام تی ان ایرانسل بهره مند شوید:

سرویس هستعلام موجودی:
شما می توانید با شماره گیری *141#[YES/OK] از موجودی حساب خود آگاه شوید.

خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل:
یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل را می دهد.

فقط کافیست با 140 تماس بگیرید.

کنترل حساب اینترنتی (E-Care):
شما میتوانید با ارسال کلمه E-Care به شماره 130 از طریق پیام کوتاه، بطور رایگان برای سرویس کنترل حساب اینترنتی ثبت نام نموده و از جزئیات مکالمات خود آگاه شوید.

پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS)
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از اونها دریافت نمائید.

پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر معادل 160 حرف یا رقم (شامل فواصل بین اونها) به زبان انگلیسی و یا 70 حرف یا رقم (شامل فواصل بین اونها) به زبان فارسی باشند.

برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمایید.

شماره مرکز پیام 00989350001400 می باشد.

انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماسهای خود را با هستفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید.

همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف (عدم دسترسی، اشتغال بودن، عدم پاسخگویی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.

کنفرانس تلفنی:
با هستفاده از این سرویس می توانید بطور هموقت با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید.مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا از چه شبکه مخابراتی هستفاده می‌نمایند.

سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از جواب دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.

سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در موقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلوگیری نمایید.

تماس بین المللی:
با هر کسی در هر جای دنیا که باشید با هستفاده از تلفن همراهتان تماس بگیرید.

کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.

قوانین قطع خدمات:
لطفاً توجه داشته باشید در صورتیکه به مدت 90 روز متوالی از خط شما:
  • تماسی دریافت/ بربرنامه نشود؛
  • پیام کوتاهی دریافت/ ارسال نشود؛ و یا
  • شارژ مجدد انجام نشود،
خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویسهای اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط ارائه خدمات ام تی ان ایرانسل میتوانید به سایت ما www.irancell.ir مراجعه کرده و یا با خدمات مشترکین به شماره 140 از خطوط ام تی ان ایرانسل و 09351400000 از سایر خطوط تماس بگیرید.






برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره 140 با هستفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خود تماس بگیرید.هزینه این تماس صرفنظر از مدت وقت مکالمه معادل هزینه یک دقیقه تماس ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل می باشد.شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره 09351400000 تماس بگیرید.

این تماس ها بر پايه نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند.اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد.

با اینکه ام تی ان ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خساراتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغیيرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.خدمات ام تی ان ایرانسل ممکن هست بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند.

تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری برنامه گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری برنامه بگیرد.

12:

بیشتر خدماتش فقط در حد حرفه و بیشتر روزها کلا شبکه مختل هستش و ارتباطات قطع !!!

13:

من که هنوز سیم هدیم نیومده.
اگه نیاد خدا لعنت کنه ایران سل رو.
اگه بیاد هیب هیب هورا ایرانسل.


14:

مديراجراييMTN درايران در فرمود‌وگوبا ايسنا: اميدواريم هفته‌ي آينده قرارداد نهايي را با طرف ايراني امضا كنيم
سيستم ارسال فيلم واتصال به اينترنت را فراهم مي‌كنيم


«كريس كيلووان» در فرمود‌و‌گايشان تفصيلي با سرايشانس ارتباطات پايگاه خبري دانشجايشانان ايران(ايسنا)، در خصوص سابقه‌ي فعاليت شركت MTN و حضور خود در اين مجموعه اضافه کرد: شركت MTN ، فعاليت خود را از سال 1994 به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه در آفريقاي جنوبي آغاز كرده و من نيز سابقه‌ي همكاري سه ساله با اين شركت را دارم.

ايشان اضافه کرد: پس از گذشت بيش از يك دهه، MTN تاكنون در 8 كشور مختلف افريقايي از جمله كامرون ، آفريقاي جنوبي ، اوگاندا ، نيجريه و زامبيا فعاليت اپراتوري دوم تلفن همراه را انجام داده هست و جمعيت كشورهايي كه MTN در اون‌جا فعاليت مي‌كند ، جمعا 400 ميليون نفر هست كه بر پايه آمار گرفته شده ، MTN تا پايان ماه ژوئن امسال نزديك به 70 ميليون مشترك آفريقايي تلفن همراه داشته هست و در حال حاضر نيز MTN چه در زمينه‌ي تعداد مشتركان و چه در زمينه‌ي قابليت‌ها و توانايي‌هاي اجرايي ، به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه قاره‌ي آفريقا مطرح هست.

كيلووان اضافه کرد: از ميان سه اپراتور تلفن همراه در آفريقا ، MTN تنها شركتي هست كه مالكيت اون در دست سرمايه گذاران خارجي نيست و تمامي ‌سهام‌داران اون شركت‌هاي آفريقايي هستند كه 85 % از كل سهام شركت نيز مربوط به سهامي‌عام هست؛ اين شركت در آفريقا مستقر ومتعلق به امت اين قاره هست .

ايشان در جواب به شايعات مبني بر وابستگي MTN به شركت‌هاي انگليسي فرمود: تمامي‌سهام MTN در دست سهام‌داران آفريقايي هست و به هيچ كدام از كشورها از جمله انگليس و آمريكا و كشورهاي اروپايي وابستگي نداشته و كاملا مستقل عمل مي‌كند.

مدير و نماينده‌ي اجرايي MTN در ايران در خصوص موفقيت‌هاي اين شركت در فعاليت‌هاي اپراتوري در ساير كشور‌ها فرمود: ما كاملا موفق بوده ايم و آمار به خوبي اين مطلب را تاييد مي‌كند، ما بزرگ ترين اپراتور قاره‌ي آفريقا محسوب مي‌شايشانم كه اين خود موفقيت بزرگي هست همينطور ازنظر مالي نيز موفق بوده ايم، به عنوان مثال در آمد MTN در پايان ماه مارس سال جاري 3 تا 4 ميليون دلار بوده هست؛ به طور كلي شركت از بدو شروع كارش با رشد سالانه‌ي خوبي مواجه بوده هست وتوانسته هست سرمايه‌ي زيادي به منظور گسترش هر چه بيشتر فعاليت خود در بقيه‌ي كشورهاي آفريقا پس انداز كند، همينطور عدم دخالت سرمايه‌گذاران خارجي در شركت نيز در نوع خود يك موفقيت تلقي مي‌شود.

ايشان فرمود: ما اميدواريم در ايران نيز به عنوان نهمين حوزه‌ي فعاليت‌مان ، به اهداف خود برسيم؛ ايران بازار مستعد و رو به رشدي دارد و ما در صورت اعمال راهكارهاي صحيح موفق و در غير اين صورت شكست خورده خواهيم بود.

كيلووان در رابطه با رضايت كاربران فعلي MTN از روند كاري اين شركت فرمود: ارايه‌ي سرايشانس‌هاي خوب از سايشان شركت باعث جلب رضايت كامل مشتريان شده هست؛ بيش از 89 % از مشتركان MTN از سرايشانس‌هاي Voice mail ، SMS ، MMS (سرايشانس چند رسانه‌يي و سيستم ارسال فيلم و تصايشانر) هستفاده مي‌كنند، يعني همان سرايشانس‌هاي GSM به اضافه‌ي سرايشانس‌هاي جديدي كه در ايران وجود ندارد مانند سيستم ارسال فيلم ، سيستم صوتي و اتصال به شبكه‌ي اينترنت از طريق تلفن همراه؛ به طور كلي مشتركان ايراني ما قادر خواهند بود از كليه‌ي پيشرفته‌ترين سرايشانس‌هاي تلفن همراه جهان، هم سطح با كشورهايي همچون آمريكا و انگليس بهره‌مند شوند.

ايشان در جواب به اطلاع از مشكلات سيستم‌هاي مخابراتي و تلفن همراه در ايران فرمود: من از مشكلات شبكه‌ي ايران چيزي نمي‌دانم، ولي ما مي‌دانيم كه چطور مشكلات احتمالي را برطرف سازيم.

نيروهاي متخصص MTN با تمام مشكلات شبكه‌ي تلفن همراه آشنايي دارند.

رييس ام.تي.ان در ايران در جواب به اين سوال كه آيا طرف ايراني براي انعقاد قرارداد با MTN مجوزي از شوراي اقتصاد دريافت كرده هست؟ فرمود: ما هنوز كاملا از جزييات كار ايرانسل مطلع نيستيم و نمي‌دانيم كه ايرانسل اين مجوز را دارد يا نه.

ولي همان طور كه مي‌دانيد وزارت ارتباطات ايران در تاريخ 17 آگوست سال جاري به ايرانسل مجوز اپراتور دوم تلفن همراه را داده هست، بنابر‌اين ما نيز مجوز خواهيم داشت و من از اون چه كه ميان تركسل و دولت ايران پيش آمده هست دقيقا اطلاعي ندارم و نمي‌دانم به چه دليل قرارداد ترك‌ها نهايي نشد و تنها منبع اطلاعاتي من روزنامه‌ها بودند و فكر مي‌كنم يكشنبه يا دوشنبه‌ي هفته‌ي گذشته بودكه فهميديم ايراني‌ها تمايل دارند در زمينه‌ي اپراتور تلفن همراه ، MTN را جايگزين تركسل كنند، بنابراين ما هم بلافاصله مدارك خود را براي ايران ارسال و مذاكرات خود را براي توافق با ايران آغاز كرديم .

در ادامه‌ي سوال پيش از كيلووان سوال شد كه اين مجوز از سايشان وزارت ارتباطات ايران صادر شده هست ، و ايرانسل براي فعاليت خود نياز به مجوز شوراي اقتصاد دارد كه در حال حاضر اين مجوز صادر نشده هست و نداشتن اون مي‌تواند MTN را دچار مشكل كند كه نماينده‌ي MTN در جواب كوتاه به اين سوال فرمود : ما براي توافق نهايي اينجا هستيم و به توافق رسمي‌نيز دست پيدا خواهيم كرد و به نظر من مشكلي وجود ندارد كه مانع شروع كار MTN در ايران شود.

او با تاييد ملاقات سه ماه پيش خود با دكتر «محمود زاده» در مورد شايعات امضاي قرارداد MTN و ايرانسل، فرمود: در ماه ژوئن امسال با دكتر «محمودزاده» ملاقات كرده‌ام همينطور در ماه ژوئن دكتر«فرديس» در بيانيه‌اي فراخوان كرد كه به دليل عدم پذيرش واقعيات مجلس از سايشان تركسل ، ايرانسل تصميم گرفته هست تا با MTN به عنوان برنده‌ي دوم مناقصه‌ي اپراتور دوم تلفن همراه همكاري كند، بنابراين ما نيز در همان ماه مذاكراتي را با دكتر«محمودزاده» انجام داديم و در 24 ژوئن در نامه‌اي به دكتر فرديس فراخوان كرديم كه ماواقعيات مجلس ايران را براي انجام اين پروژه مي‌پذيريم .

ايشان همينطور صحت صحبت‌هاي هفته‌ي گذشته‌ي محمودزاده را مبني بر توافق نهايي ايرانسل و MTN در هفته‌ي آينده تاييدكرده و اضافه کرد: ما تا كنون توافق‌نامه‌ي نهايي را با ايرانسل امضا نكرده‌ايم اما ما نيز مانند دكتر محمودزاده اميدواريم تا هفته‌ي آينده اين اتفاق رخ دهد؛ به طور حتم ما به عنوان اپراتور كمپاني ايرانسل فعاليت خواهيم كرد.

كيلووان در جواب به اين سوال كه آيا MTN در خصوص جزييات اين پروژه با نظرات مجلس يا طرف ايراني مشكلي داشته هست يا خير ؟ فرمود : همان طور كه فرمودم ما در ماه ژوئن تمام واقعيات مجلس را پذيرفتيم و برنامه هست كه 49 % سهام ايرانسل را در اختيار داشته باشيم.

از مدير اجرايي MTN در ايران پرسيده شد كه چه مدت پس از نهايي شدن قرارداد ، كار اين شركت در ايران كليد خواهد خورد؟ كه ايشان جواب داد: مطمئن باشيد كه ما صبح روز پس از فراخوان توافق نهايي دست به كار خواهيم شد.

ابتدا بايد نيروهاي متخصص خود را وارد ايران كرده و بعد پايگاه‌ها ومراكز فعاليت خود را تاسيس كنيم.و حداكثر وقت توزيع سيم‌كارت 9 ماه پس از توافق نهايي خواهد بود اما MTN كار خود را در نيجريه تنها پس از گذشته شش ماه از توافق نهايي توزيع سيم‌كارت را آغاز كرد و اميدواريم در ايران هم هر چه زودتر كارمان را نهايي كنيم.

ايشان همينطور در ارتباط با وقت ارايه‌ي سيم‌كارت‌ها به امت و اين كه آيا اين شركت مي‌تواند تا پايان سال 84 سيم كارت ارايه كند يا خير فرمود : با توجه به واقعيات قرارداد ، MTN مي‌تواند تنها پس از پايان كار شبكه به توزيع سيم‌كارت بپردازد و اگر تا پايان سال جاري اين كار صورت گيرد در نتيجه شاهد توزيع سيم‌كارت نيز خواهيم بود.

ايشان فرمود: مجوز به ما مي‌گايشاند كه ما اجازه نداريم قبل از اتمام كار شبكه ، حتي يك سيم‌كارت به فروش برسانيم .

كيلووان در زمينه‌ي قيمت سيم‌كارت‌ها و تعداد اون در سال اول فرمود : قيمت سيم‌كارت‌ها ، طبق مصوبه‌ي مجلس شوراي اسلامي‌خواهد بود و پيش‌بيني مي‌شود طي يك سال نخست، حدود سه ميليون سيم‌كارت به مشتركان عرضه شود.

ايشان در مورد امكان احداث مراكز شبكه‌ي MTN و اولايشانت بندي شهرها فرمود: ما كار خود را به طور هموقت در شهرهاي بزرگ ايران از جمله شهرستان تهران ، شيراز ، اصفهان و مشهد مقدس آغاز خواهيم كرد.

و با هستفاده از شبكه اين شهرها را به يكديگر مرتبط مي‌سازيم .

پس از اون نيز به سراغ شهرهاي كوچك خواهيم رفت.همينطور ما در نظر داريم تمامي‌تجهيزات شركت‌هاي زيمنس ، نوكيا و سوني اريكسون كه متفاوت با يكديگر هستند را عرضه كنيم.

نماينده‌ي ارشد MTN در ايران در خصوص ميزان آگاهي خود در مورد مشكلات ايرانسل و تركسل فرمود: اطلاعات من در مورد مشكلات ايرانسل و تركسل در همان حدي هست كه در روزنامه‌ها به چاپ رسيده هست.

ايشان همينطور در مورد شايعه‌ي جلسه ملاقات ، تركسل و MTN و دخالت مسائل سياسي در حذف تركسل از پروژه‌ي اپراتور دوم تلفن همراه در ايران فرمود: تركسل و MTN هر دو از شركت‌هاي شركت كننده در مناقصه‌ي اپراتور دوم تلفن همراه ايران هستند ولي ما هيچ گونه ارتباط و يا جلسه‌اي با اين شركت نداشتيم.

درباره‌ي مسائل سياسي نيز بايد بگايشانم كه از سياست‌هاي ايران و تركيه هيچ اطلاعي ندارم.

كيلووان در پايان سخنان خود در رابطه با ميزان جلب رضايت امت ايران به خبرنگار ايسنا فرمود : با توجه به موفقيت‌هاي فعلي MTN در 8 كشور آفريقايي و هستفاده از نيروهاي كارآمد و سرايشانس‌هاي به روز تلفن همراه در دنيا ، انتظار داريم هر دو طرف قرارداد به تمامي‌اهداف خود رسيده و رضايت بازار رو به رشد ايران را كسب كنند.


15:

سلام
فکر می کنم طرح خیلی خوبیه.

من که اگه ایرانسل داشتم ازش هستفاده می کردم!
حالاشماهم مطالعه کنید تا بیشتر با این طرح آشنا شید:


تعرفه هاي تشايشانقي براي تمام مشتركين فعلي و جديد شبكه ايرانسل:
طلایی، آبی یا قرمز ایرانسل؟ طرح تعرفه هاي تشايشانقي ايرانسل از 19 خرداد ماه آغاز شده و تا 16 شهريور ماه ادامه خواهد داشت.

تمامی مشترکین فعلی و جدید ایرانسل می توانند با هستفاده از هر یک از این سه طرح تعرفه تشویقی، از تعرفه های رایگان و یا تخفیفی مکالمات داخل کشور، پیام کوتاه، سرویسهای MMS و GPRS برخوردار شوند.

در اين طرح هاي تشايشانقي محاسبات بر حسب ثانيه انجام مي شود.




طرح طلایی:: بهترین انتخاب برای اونهاییکه دائماً با تلفن سر و کار دارند! مشترکینی که مکالمات طولانی یا متعدد دارند و یا بطور مداوم از سرویس های مختلف تلفن همراهشان هستفاده می نمايند.



طرح آبی: بهترین انتخاب برای مشترکین پر و پا قرص ایرانسل! اونهایی که خط ایرانسل شان را بهترین وسیله برای ارتباط با خانواده و دوستان می دانند.



طرح قرمز: بهترین انتخاب برای طرفداران پیام کوتاه! اونهایی که معمولاً از طریق پیام کوتاه با دیگران در ارتباط هستند.





سيم كارت دائمی

خدمات ایرانسل


سیم کارت اعتباری


خدمات ایرانسل

ضوابط و واقعيات:
1.

شرایط عمومی:

1-1- این طرح تشویقی به مدت سه ماه قابل اجرا خواهد بود.
1-2- تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل (مشترکین فعلی و اونهایی که به شبکه ایرانسل می پیوندند) می توانند در این طرح شرکت نمايند.
1-3- بهای سیم کارت دائمی ایرانسل150هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری 29 هزار تومان می باشد.


1-4- مشترکین می توانند طرح تعرفه فعال خود را از طریق سرویس کنترل حساب اینترنتی (E-Care) مشاهده نمایند.
1-5- تعرفه های فوق همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، بدون در نظر گرفتن مالیات فروش و عوارض می باشد.

مطابق قوانين مالياتي كشور، ماليات فروش و عوارض مربوطه 6 % مي باشد.
1-6- در وقتيكه مشتركين از طرح تشايشانقي هستفاده مي كنند، محاسبه نرخ مكالمات بصورت ثانيه اي خواهد بود.

بديهي هست پس از پايان دوره طرح تشايشانقي مشتركيني كه قبلاً از طرح دقيقه اي هستفاده مي كردند به طرح "پايه دقيقه اي" و مشتركيني كه قبلاً از طرح ثانيه اي هستفاده مي كردند به طرح "پايه ثانيه اي" بازگردانده مي شوند.

توجه فرماييد اين انتقال كاملاً رايگان و بصورت خودكار انجام مي شود.
1-7- جهت بازگشت به طرح تعرفه قبلی (طرح پایه)، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در سایت اینترنتی و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند.
1-8- پس از پايان دوره طرح تعرفه تشايشانقي، مشتركين يك پيام كوتاه مبني بر بازگشت به طرح تعرفه قبلي خود دريافت خواهند كرد.

2.

شرایط مربوط به سیم کارت اعتباری:

2-1- مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری (از وقت فعال شدن)30 روز می باشد.

در صورت تمایل به باقی ماندن در طرح انتخابی، مشترک می تواند مجدداً با پرداخت اشتراک ماهانه تشویقی اون را برای دوره 30 روزه بعدی تمدید نماید.
2-2- مشترکین سیم کارت اعتباری، پس از پایان مدت وقت طرح تعرفه تشویقی (30 روز) بصورت خودکار به طرح تعرفه قبلی خود بازگردانده می شوند.
2-3- در صورت انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، مشترکین سیم کارت اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره 30 روزه اون، مبادرت به تغییر تعرفه نمایند.


2-4- هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین سیم کارت اعتباری از اعتبار مکالمه اونها کسر می شود.

لازم به ذکر هست مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.

3.

شرایط مربوط به سیم کارت دائمی:

3-1- طرحهاي تعرفه تشايشانقي مربوط به سيم كارت دائمي، از وقتيكه فعال شوند تا پايان شهريورماه فعال مي مانند.

در صورتيكه مشترك مايل به برگشت به طرح تعرفه قبلي باشد، مي تواند در هر وقت به سادگي از طريق روشهاي ذكر شده در بروشور تعرفه ايرانسل، طرح تعرفه خود را تغيير دهد.
3-2- با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین سیم کارت دائمی می توانند در هر وقت در صورت تمایل به هر یک از تعرفه های تشویقی دیگر انتقال یابند.
3-3- مشترکین سیم کارت دائمی، پس از پایان مدت وقت طرح تعرفه تشویقی (پایان دوره صورتحساب شهریور ماه و آغاز دوره صورتحساب مهر ماه 86) بصورت خودکار به طرح تعرفه قبلی خود بازگردانده می شوند.


3-4- در صورتیکه مشترکین سیم کارت دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزينه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.


3-5- توجه داشته باشید در صورتیکه طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده هست، محاسبه می شود.


3-6- طرح تعرفه انتخابی ظرف 24 ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیام کوتاه تأیید فعال می شود.
3-7- توجه فرمایید امکان هستفاده هموقت از "طرحهای تعرفه تشویقی" و طرح "1000 دقیقه مکالمه رایگان" موجود نمی باشد.

به عبارت دیگر، با انتخاب طرحهای تعرفه تشویقی، دقایق باقیمانده از طرح "1000 دقیقه مکالمه رایگان" قابل هستفاده نخواهد بود.
3-8- هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین سیم کارت دائمی در صورتحساب ماهانه اونها منظور مي شود.
:Smile (18)::Smile (18)::Smile (18):

16:

دوستان عزیز انگار در باغ نیستید کل این تعرفه های طرحهای تشویقی در زمستان تا بهار تغییر کرده و خیلی از مزایا که رایگان بود از بین رفته و تقریبا اعصابم را خرد کرده !

منبع من اینجاست : http://www.irancell.ir/Layer2/?id=181

17:

صادق جان بی نهایت از شما سپاسگزارم؛من کدها را احساس کردم که باید بگذارم به هر روی

18:

آقايون و خانوما من و عسل گيسو تو نمايندگي ايرانسل هستيم هر كي هر سوالي داشت جوابگوئيم


خجالت نكشين از دسته انتن دهي هم خونتون به جوش اومده ما در خدمتيم (فحش خورمون ملسه)‌

19:


در این شک نکن !

20:

خدمات جدید از 20 فروردین اجرا می گردد.


21:

چه قدر تو تعطیلات فحش خوردن بدبختاخدمات ایرانسل هفته ی اول عید اصلا sms ها ارسال نمیشد...صد رحمت به اعتباری های همراه اولخدمات ایرانسل

22:

این خدماتش که زیاد هم طرح هاش فرقی نکرده!

اینم لینکش ...

http://www.irancell.ir/layer2/?id=25

23:

سلام من هر کاری میکنم که طرح قرمزم فعال بشه نمیشه؟چرا؟

24:

کد های جدید اونها :

140
*
7
*
5
*
3
*
3#

برای طرح قرمز می باشد که بعد 72 ساعت فعال می شود که حداقل موجودی برای اجرای طرح 2000 تومان می باشد.


25:

انتن دهی ایرانسل افتضاحه !مخصوصا اعتباریاشون

26:

من غیر از خط خودم یک ایرانسل هم دارم که از اینترنتش هستفاده می کنم اونتن دهی هم که فوق العاده مضخرفه .......

تا به حال نشده یک بار به یک خط ایرانسل زنگ بزنم و بدون مشکل صحبت کنم

27:

این قدر تو سر ایرانسل نکوبید .اونایی که از اول موبایل داشتن می دونن که اونتن دهی کد یک
یا کد دو از اول به این خوبی نبوده به مرور وقت صورت گرفته.شاید اگه ایرانسل وارد بازار نمی شد هرگز شرکت ارتباطات سیار سیم کارت اعتباری 091 به بازار نمیفرستاد
شاید عزیزان به یاد داشته باشن که قبل از ظهور ایرانسل شرکت ارتباطات سیار چقدر در واگذاری سیم کارت ها تعلل می کرد.چقدر مشترک رو پا در هوا نگه می داشت تا قرعه کشی انجام بشه و به ترتیب اولویت سیم کارت ها واگذار بشه اما
امروزبا ظهور ایرانسل بحث بازار رقابت مطرح شده شرکت ها هرکدوم %د به دست آوردن بازار برای عرضه خدمات هستن.


28:

آره ، با شما موافقم.

اگر منصفانه بنگریم می بینیم که ایرانسل باعث تحولی در خدمات و واگذاری سیمکارت بوده.

امیدوارم روزی ما در صنعت ماشین ما هم همچین رقابتی پیش بیاد تا به ملت هر آشغالی را به هر قیمتی که خواستن ندهند و جای انتخابی هم وجود نداشته باشه!!

29:

آگر بخواهم از مسنجر ایرانسل هستفاده کنم پول میافته یا نمیفته؟چه قدر میفته؟

30:

زیاد به درد نمیخوره
اونتن دهیش که صفره
گرون هم میشینه واسه آدم دقیقه ای 100 تومن خیلیه

31:

واسه این بی پولا که خیلی خوبه.

Gprs که واسه من رایگانه بعد سارژشهم که تاریخ مصرف نداره, طرح تشویقی هم که زیاد داره

32:

سلام دوستان
يه سيستم جديد كه توسط ايرانسل راهندازي شده ارسال اس ام اس رايگان براي دارندگان سيم كارت هاش هست به اين صور ت كه
درمتن پيام كدي مبنيبر نوع اس ام اس درخواستي نوشته و به شماره 2020 ارسال مي كنيد.
براي اس ام اس جك وسركاري بايد كد 118 را در متن پيام بنايشانسيد وبه شماره 2020 ارسال كنيد همينطور براي دريافت اس ام اس عاشقانه بايد كد 117 را به شماره 2020 ارسال كنيد تا اس ام اس درخواستي شما برايتان ارسال شود ممكنه طول بكشه اما بالاخره مي ايد در ضمن از اعتبار سيم كارتتون هم كم نمي شه .

اين كدها يك سري كدهاي 3 رقمي هستن
كه بايد توسط كاربر به شماره 2020 اس ام اس بشن وبه صورت رایگان می باشد

كدهاي اوقات شرعي:
100 تهران
101 مشهد مقدس
103 كرج
104 تبريز
105 اهواز
106 اصفهان
107 قم
108 اروميه
109 كرمانشاه
110 همدان
111 شيراز
112 گرگان
113 يزد
114 اراك
115 ساري
116 رشت

كدهاي پيش بيني وضع هوا:
133 تهران
134 مشهد مقدس
135 كرج
136 تبريز
137 اهواز
138 اصفهان
139 قم
140 اروميه
141 كرمانشاه
142 همدان
143 شيراز
144 گرگان
145 يزد
146 اراك
147 ساري
148 رشت


كدهاي اس ام اس و فال:
117 دريافت اس ام اس هاي عاشقانه
118 دريافت اس ام اس هاي سركاري

Hfz دريافت فال حافظ(در صورت داشتن فونت فارسي در گوشي)


كدهاي طالع بيني روزانه: (بر حسب متولدين هر ماه)
121 فروردين (hml)
122 ارديبهشت (sor)
123 خرداد (joz)
124 تير (srt)
125 مرداد (asd)
126 شهريور (snb)
127 مهر (miz)
128 آبان (agh)
129 آذر (ghs)
130 دي (jdy)
131 بهمن (dlv)
132 اسفند (hot)


كدهاي طالع بيني: (بر پايه نام سال تولد)
149 مار
150 اسب
151 گوسفند / بز
152 ميمون
153 مرغ / خروس
154 سگ
155 خوك
156 موش
157 گاو
158 پلنگ / ببر
159 خرگوش / گربه
161 نهنگ / اژدها


كدهاي ليگهاي برتر فوتبال جهان:
162 ليگ برتر ايران
163 ليگ آرژانتين
164 ليگ هستراليا
165 ليگ برزيل
166 ليگ انگليس
167 ليگ فرانسه
168 ليگ آلمان
169 ليگ ايتاليا
170 ليگ ژاپن
171 ليگ كره
172 ليگ هلند
173 ليگ پرتغال
174 ليگ حجاز
175 ليگ اسپانيا
176 ليگ تركيه
177 ليگ امارات

33:

ايرانسلم مثل تمام چيزاي ايراني ديگه ، هرچي مي گذرد به درد نخور تر مي شود!

خدماتش دارد به صفر و حتي زير صفر مي رسد!

34:

هر چند انتن دهیش خوب نیست ولی میرزه به این همراه اول من خودمتقریبا همه کارامو با اس ام اس را میندازم همراه اول گرون شده بدرد نمی خوره ایرانسل 16 تومنه میرزه البته نا فرموده نمونه انتن دهیش نسبت به اولش بهتر شده برا من که این طور بوده

35:

اقا بابت این کدها دست درد نکنه فقط یه مشکلی هست اصلا از گوشیم به این 2020 اس ام اس سند نمیشه یعنی کلا از گوشیم اس ام اس به این جور شماره ها که 09...

ندارن سند نمیشه مشکل از کجاست؟ با تشکر

36:

سـرویـس آهـنگ پـیشـواز (Ring Back Tone)

این خدمات که به زودی و برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا به دلخواه خود، صدای بوقی را که تماس گیرندگان با شماره اونها (پس از شماره گیری و پیش از برداشته شدن گوشی) می شنوند به آهنگ های خاصی تغییر دهند!

مشترکین ایرانسل، می توانند از طریق سایت اینترنتی vitrin.irancell.ir به پورتال (درگاه) مخصوص این سرویس مراجعه نموده، نمونه آهنگ های موجود در پورتال آهنگ پیشواز را گوش نمايند و سپس آهنگ موردنظرشان را سفارش دهند.همچنین برای سفارش آهنگ می توان از طریق پیام کوتاه (SMS) و یا کدهای دستوری (USSD) نیز اقدام کرد.

از قابلیت های متعدد این سرویس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم یک آهنگ دلخواه برای هر یک از تماس گیرندگان: با این ویژگی شما می توانید صدای بوق انتظار را برای تماس گیرندگان مختلف، به آهنگهایی تغییر دهید که مناسب اونها باشد.

تنظیم وقت پخش هر آهنگ از قبل: با این ویژگی شما می توانید به نحوی وقت را تنظیم کنید تا درصورتیکه به طور مثال، دوست شما در روز تولد خود با شما تماس گرفت، بجای بوق انتظار معمولی، یک آهنگ مربوط به همین مناسبت را بشنود.

تنظیم چند آهنگ برای یک تماس گیرنده در ساعات مختلف: با این ویژگی شما می توانید سیستم آهنگ پیشواز خود را به نحوی تنظیم نمایید که به نسبت وقت، آهنگ پیشواز خط شما تغییر کند.


شایان ذکر هست که هزینه خریداری آهنگ پیشواز، کاملاً مقرون به صرفه در نظر گرفته شده هست تا برخورداری از امکانات این سرویس، برای همگان امکان پذیر باشد.

خدمات آهنگ پیشواز به زودی راه اندازی شده و جزئیات اون از طریق اعلانات بعدی به اطلاع خواهد رسید.


اینم لینک منبع
http://www.irancell.ir/Layer2/?id=205
__________________

37:

با من تماس بگيريد.......(خدمتي جديد و رايگان از ايرانسل)

این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق اون مشترک می تواند با وارد کردن یک کد ، یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی وقتیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد.

با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت نماينده ارسال می شود:


Lotfan ba man tamas begirid


(شماره ارسال نماينده پیغام) : From


[IMG]http://www.*************/files/krn2ut2x68hz879eqgkf.gif[/IMG]


خدمات ایرانسل از اونجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای هست که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان هستفاده از اون برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.


جهت هستفاده از این سرویس کافی هست شماره *150* را نوشته و سپس شماره ایرانسل فردی که می خواهید برای او پیغام ارسال کنید را وارد نمایید و سپس کلید # را بفشارید .

حال دکمه Call (کلید تماس که معمولا با رنگ سبز مشخص شده هست) را بزنید .


[IMG]http://www.*************/files/2144aq9dlp0s7t2wcr92.jpg[/IMG]


در صورت اجرای موفقیت آمیز این عمل ، می بایست پیغام زیر را در گوشی خود مشاهده کنید :


Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast) 093xxxxxxxx





خدمات ایرانسل هستفاده از این سرویس کاملا رایگان بوده و برای شخص ارسال نماينده و یا دریافت نماينده هیچ هزینه ای ندارد .

همچنین همانطور که فرموده شد تنها مشترکین ایرانسل قادر به هستفاده از این سرویس می باشند

38:

اينترنتش خيلي خوب و مفيده .


39:

پیش بینی من درست از آب در آمد!!

ایرانسل واقعآ داره مسخرشو در میاره...
هرچی میگذره دارد خدماتش کم می شودیک جور هستعمار گری باز کردن.
اونها با وعده های جذاب و جالب خودشان امت را مجاب به خریدن سیم کارت های شرکتشان کردن ولی بعدآ کم کم طرح های رنگارنگشان را برداشتند تا جایی که دیگر به صفر رسید .

http://www.irancell.ir/Layer2/?id=222


من خودم یکی از آدمایی هستم که گول این سیاسیتشان را خوردم و در کنار خط ثابتم چند خط ایرانسلم در فواصل وقتی گرفتم.
من خیلی وقت پیش رفتم حتی یک گوشی دیگر هم مخصوص خط ایرانسلمم گرفتم ، اولش خیلی خوب بود اما هرچی که گذاشت بدتر شد!
تا جایی که من دیگر احتیاجی به هستفاده از خط ایرانسلم ندارم و یک اشغال بی مصرف شده هست !!
واقعآ متاسفم.


40:

اين ايرانسل چيه كه اينقدر تو ايران ازش ناله ميكنن؟؟؟؟؟
من نميفهمم مگه خدمات و سرايشانس دهي هاي سيم كارت هاي موبايل بايد يد و خوب داشته باشه؟
مگه فرق دارن باهم؟
يكي روشنم كنه

41:

کبریت بیار تا روشنت کنم
آره، اینجا خدمات بد و بدتر داره.

خدمات شهرداری، خدمات مخابرات، خدمات آموزشی و..
اینجا که مثل اونجا نیس همه چیز با ضابطه باشه.


42:

معاون فني ايرانسل فرمود:
كار طراحي شبكه در مسيرهاي دو و چهار مترايشان تهران
انجام شده و منتظريم تا لينك فيبر نوري را از سمت مترو
به ما تحايشانل دهند تا امكان پوشش اين مسيرها ني
ز توسط ايرانسل فراهم شود.



او با بيان اينكه به محض تامين و آماده شدن امكانات و لينك‌هاي فيبر نوري مورد نياز به سرعت اين بخش از ايستگاه‌ها و تونل‌هاي شبكه مترايشان شهرستان تهران تحت پوشش خدمات ايرانسل برنامه مي‌گيرد فرمود: كار طراحي شبكه در سه ايستگاه جديد خط يك نيز در حال انجام هست


54 out of 100 based on 19 user ratings 494 reviews