آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند


آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند



آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
با توجه به اینکه شیعه کنونی یک مذهب نوپدید است برای مثال خود امام علی از وجود مذهب شیعه خبر نداشتن و ایشان خودشان پیروی سنت بودن همچنین کشور عربستان هم قدمتی ندارد و تا چند صد سال پیش سرزمینی به اسم عربستان وجود نداشته

حجاب سیاه ای که در میان شیعیان و سعودی ها استفاده میکنند حجاب اصیل اسلامی نیست مذهبی های متعصب اسرائیل نیز یک حجاب هم رنگ و تا حدودی هم شکل دارند.

بنظر شما زن مسلمان زمان خلفای چارگانه چه حجابی داشتن؟ آیا حجاب ایرانی یا سعودی داشتن؟!

آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
من که معتقدم چادر های سیاه شیعه، سعودی و اسرائیلی همگی با حجاب اصیل و تایید شده قران همخوانی ندارد

آیا در قران نوشته شده باید رنگ حجاب سیاه باشد و دوخت حجاب باید همانی باشد که هم اکنون به عنوان چادر عربی و ایرانی شناخته میشود؟

خیر حجاب میتواند رنگ روشن و در اندازه های مختلف باشد بخصوص مناطقی که گرم است رنگ روست استفاده میکنند تا زیر افتاب برشته نشن برای مثال در بلوچستان معمولا حجاب سفید و روشن استفاده میکنند

در تصاویر و نقاشی هایی که هنرمندان غربی و شرقی از جهان اسلام تهیه کردن خبری از چادر ایرانی با رنگ سیاه و چنین دوختی نیست

این چادر سیاه قدمت تاریخی ندارد
ریشه در زمان امام علی و پیامبر ندارد

فرهنگ یهودی در ایران تاثییر گذار بوده و این را همه میدانید که یهودیان دستی در هنر و معماری و فرهنگ ایران داشتن از مراسم عروسی و عیدی نقدی دادن بگیر تا مراسمات مختلف.


آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند
آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند


حجاب سیاه برای سامی ها هست و ربطی به ایران باستان نداره چادر سعودی ریشه در یهودیت دارد حکومت عربستان هم تحت تاثییر یهودیان است زنان متعصب از خانواده های افراط گرای یهودی در اسرائیل هم چارد سیاه بر سر دارند در محلات یهودیان مذهبی زنان چادر سیاه دارند البته کمی کوتاه است
یک عده میگن عبد الله بن سبأ بنیانگذار مذهب شیعه یک یهودی مسلمان شده بوده حال تا چد حقیقت دارد نمیدانم آیا بن سبأ یک یهودی تازه مسلمان بوده و آیا باعث شده عقاید شیعه شکل بگیرد؟

اهل سنت و جماعت در ایران که میگویند عبدالله بن سبا یک یهودی بود که مسلمان شد و باعث شد تعدادی خیال کنند حضرت علی یک ابرانسان است که در حقیقت حضرت علی یک انسان معمولی بود و هیچ قدرت در حد معجزه نداشتن


روایات مورد تایید اهل سنت دربارهٔ عبدالله بن سبا حاکی از آن هستد که وی یهودی‌ای بود که مسلمان شد و در زمان حضرت علی، پایه گذار دیدگاه‌های غالیان گردید.
اهل سنت در جهان اکثرذیت جهان اسلام را تشکیل میدهد و چون مذهب خوبی دارند بیشتر مشاهر غربی نیز سنی میشوند.

دانشنامه اسلام معتقد است گرچه روایات در مورد عبدالله بن سبا و فرقه سبائیه متناقض نما هستند، اما می‌توان وی را از حامیان حضرت علی دانست که منکر مرگ حضرت علی بودند و وی یهودی بوده و موسس فرقه سبائیه است که مقام حضرت علی را بیش از حد بالا می‌برند.

حضرت جعفر صادق عبد الله بن سبأ را لعنت نمود و این در شرایطی بود که حتی خود حضرت علی هم هرگز خوساتار تشکیل مذهب شیعه نبود و همه حضرات شیعه پیروی سنت پیامبر بودن و سنی به حساب می امدن.

پس اگر دنبال ریشه های چادر سیاه ایرانی و سعودی هستین در محلات یهودی نشین اسرائیل پیدا خواهید کرد. عربستان نیز بسیار تحت نفود و تاثییر یهودیت است حتی خاندان حاکم بر عربستان از یهودیان تازه مسلمان بحساب میان.
یکی از ویژگی های ملت یهود احساس، هوش و توان زیاد ایشان در هر کاریس چه خیر و چه شر برتر از همه هستن

چادر آن هم سیاه قدمت تاریخی ندارد و یک کپی با کمی تغییر از حجاب یهودی است پس نمیتوان این پوشش سامی را به ایران باستان مرتبط کرد ایرانی که حداقل زمان هخامنشیان 100 صد آریایی بودن و ناخالص ای نداشتن

در منطقه جغرافیایی که هم اکنون به تازگی عربستان مینامند نیز از روز نخست چادر سیاه عربی وجود نداشته و یهود روی فرهنک عربها تاثییر گذاشتن


آیا چادر سیاه حجاب برتر است؟
حجابی که در قران اسمی از آن برده نشده است ...



ازدواج بامحارم در دین زرتشتیگری !

1:

آیا این حجاب که در پایین معرفی میکنم میتوانسته در وقت پیامبر باشد یا چارد سیاه که یک حجاب نوپدید هست

آیا فرهنگ یهودی در ایران تاثیر گذار بوده؟ چرا حجاب در یهودیت و وهابیت شباهت دارند


تشرف ۹۰۰ نفر به دین اسلام در هند

2:

در یک فیلم فارسی هم می فرمودند ؛ هیتلر اهل ژرمانه و ژرمان هم همان کرمان خودمان هست.


پاپ : برای خاموش کردن چراغ اسلام، زنان و دختران را بی حجاب کنید

یهودیتی که منابع خطی اون از 2100 سال بیشتر نیست و هنوز وجود تاریخی «موشه یهود» و عبورش از دریا توسط هیچ منبع کتبی از 3300 سال قبل تائید نشده هست( مقصودم منابع تاریخی هم وقت هست و نه هستناد به آیات قراون) ولی وجود حجاب( هر چند نه به صورت فعلی) در بابل 4000 سال قبل اثبات شده هست و بی گمان زنان هخامنشیان در 2500 سال قبل نیز دنباله رو اونان بوده اند! و سلام علی المرسلین و الحمد لله رب العالمین - صالح ابک 16 / 9 / 94


آیا فیلسوفان یونان باستان موحد بودند؟!!

3:

دوست عزیز اگر بیطرفانه به دنبال حقیقت هستید بهترنیست به جای نقل تاریخ مشکوک و ...


کلید گمشده سلیمان، آلیستر کرولی
بیایید مزایای حجاب و تأثیرات مثبت اون در جامعه را برشمرید


تصویر گوگوش در مکه مکرمه

4:

بسم الرب الحسین

این فرمودار اینقدر مزحک هست که حتی رغبتی برای سخن نمیگذارد !
اما بخاطر اینکه بسوادی این قماش افراد را نشانتان دهم کاری به شیعه نداریم و از اهل سنت و نقل سخن پیامبر ص را میاوریم تا نویسنده این جستار بر بیسوادی خود پی ببرد




خود قران میگوید
مَّن يُطِعِ ٱلرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ ٱللَّهَ ۖ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَآ أَرْسَلْنَٰكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًۭا

کسی که از پیامبر اطاعت کند، خدا را اطاعت کرده؛ و کسی که سرباز زند، تو را نگهبان (و مراقب) او نفرستادیم (و در برابر او، مسؤول نیستی).


خود علمای اهل سنت بر حق بودن شیعه را از زبان پیامبر ص بیان کرده اند

1- جلال الدین السیوطی در تفسیر خود «الدر المنثور» از جابر بن عبد الله انصاري که از کبائر صحابه خاتم الانبياء بوده نقل مي نمايد که جابر فرمود در خدمت رسول اکرم بوديم که علي بن ابي طالب وارد شد پيامبر فرمود: «والذي نفسي بيده ان هذا و شيعته هم الفائزون».


ایرانیان در آیات و روایات
یعنی: « قسم به او كه جان من در دست اوست، این (علی) و شیعیان او، رستگاران روز قیامت هستند».
(الدر المنثور ج6 ص 379 )

2- و نیز در همان تفسیر ( الدر المنثور ج 8 ص 589) از ابن عباس (حبر امت) نقل شده هست: هنگامیکه آیه ی 7 سوره بینه { إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُوْلَئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ } نازل شد، پیامبر ( صلى الله عليه وآله ) به امیرالمؤمنین علی -علیه السلام - فرمود: «هو أنت وشيعتك يوم القيامة راضين مرضيين».
(النهاية ابن الأثير ج 4 ص 106 اللمعة البيضاء، ص413، حديث 1125 ; شواهد التنزيل، ج 2، ص459 ; المناقب، ص265، حديث 247 )

3- ابن حجر در باب 11 صواعق و نيز علامه سمهودى در جواهر العقدين از «حافظ جمال الدين محمد بن يوسف زرندى مدنى» نقل مى كند كه: چون آيه مذكور نازل گرديد، پيغمبر اسلام خطاب به على (ع) فرمود: «يا عليّ هو أنت و شيعتك، تأتي أنت و شيعتك يوم القيامة راضين مرضيين و يأتي أعداؤك غضباناً مقمحين قال يا رسول الله و من عدوّي؟ قال: من تبرأ منك و لعنك» یعنی : ««يا على! تو و شيعيانت خير البريه هستيد. روز قيامت تو و شيعيانت در حالى كه از خدا راضى و خدا هم از شما راضى هست، مى آييد و دشمنان تو با حالتى خشمناك كه دستهايشان به گردنشان بسته مى باشد، خواهند آمد.


اسطوره آفرینش به روایت منداییان ( صابیان )
اونگاه اميرالمؤمنين (ع) پرسيد دشمن من كيست؟ فرمود: كسى كه از تو بيزارى مى جايشاند و تو را لعن مى نمايد».
(ينابيع المودة لذايشان القربى، ج 2، صص357 و 452 ; النهاية، ج 3، ص276 به نقل از الغدير، ج 3، ص78 )

4- پیامبر (ص) فرمود : «أي عليّ ألم تسمع قول الله تعالى: (إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ أُولئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ ) هم أنت و شيعتك و موعدي و موعدكم الحوض إذا اجتمعت الأمم للحساب تدعون غرّاً محجّلين» یعنی «يا على! آيا آيه شريفه (كسانى كه ايمان آورده اند و صاحبان عمل صالح و خير البريه...) را نشينده اى؟ به درستى كه اون ها «شيعيان» تو مى باشند و وعده گاه من و شما در روز قيامت، كنار حوض كوثر خواهد بود. همان روزى كه خلايق، براى رسيدگى به حساب گرد آيند، شما را نيز بخوانند، و شما روسفيد خواهيد بود و شما را پيشواى روسفيدان صدا زنند.»
(این حدیث را ابو المؤيد موفق بن احمد خوارزمى در مناقب حاكم ابوالقاسم عبيدالله بن عبدالله الحسكانى در كتاب «شواهد التنزيل لقواعد التفضيل»، محمد بن يوسف گنجى شافعى در «كفاية الطالب» و سبط ابن جوزى حنفى در «تذكرة الخواص و در ينابيع المودة لذوى القربى، ج 1، ص125 و ج 2، ص357 آمده هست)

5- ابن حجر در صوائق از ام سلمه و از قول پیامبر روایت کرده هست که پیامبر (صلى الله عليه و آله) به حضرت علی(علیه السلام) فرمود: «يا علي أنت وأصحابك في الجنة, أنت وشيعتك في الجنة» یعنی : «تو و يارانت در بهشت جاي داريد، و شيعة تو در بهشت سکني گزينند»
(الصواعق ص 161 و نیز در تاريخ بغداد 12/289 )

6- و زمخشری در کتاب خود (ربيع الابرار) ذکر کرده هست که پیامبر فرمود «يا علي اذا کان يوم القيامة اخذت بحجزة الله، وانت اخذت بحجزتي، واخذ ولدک بحجزتک وأخذ شيعة ولدک بحجزتک وأخذ شيعة ولدک بحجزهم فنريَ اين يؤمربنا؟». یعنی : « اي علي! وقتي روز قيامت به هم رسد من دامنِ خدا را مي‌گيرم، و تو دامن و بند کمر مرا، وفرزندان تو دامنِ تو را، و شيعة فرزندان تو دامنِ اونها را؛ اونگاه در انتظارِ اون خواهيم بود که دستور دهند ما را به کجا برند».



7- احمد در مناقب و ابن حجر در صواعق ص 161 نقل کرده اند که پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) فرمود: «أما ترضى أنك معي في الجنة وشيعتنا عن إيماننا وشمائلنا». یعنی : « آیا به این راضی نیستی که با من در بهشت باشی و شیعیانمان در سمت چپ و راست ما برنامه گیرند؟ ».



8- مغازلی به سند خود از انس بن مالك روایت کرده هست که پیامبر (صلى الله عليه وآله ) فرمود: «يدخلون من أمتي الجنة سبعون ألف لا حساب عليهم, ثم التفت إلى علي فقال: هم شيعتك وأنت أمامهم» یعنی : «از امت من هفتاد هزار نفر وارد بهشت می گردند که حساب و باز پرسی در مورد اونها به عمل نمی آيد».

اونگاه رو کرد به علی(ع) و فرمود: « اينان شيعيان تو هستند و تو امام و رهبر اونها می باشی».

(مناقب المغازلي : 293).

9- پیامبر می فرمایند: « إذا كان يوم القيامة دعي الناس بأسمائهم واسماء أمهاتهم , إلا هذا ـ يعني علياً ـ وشيعته , فانهم يدعون بأسمائهم واسماء آبائهم لصحة ولادتهم» یعنی رسول خدا فرمودند: چون قیامت ‏بر پا گردد تمام امت با اسمهاى خودشان و اسمهاى مادرانشان خوانده مى‏شوند، مگر این (مقصود امیر المؤمنین هست) و شیعیان او.


(مروج الذهب ج 2 ص 51 و ج3 ص 7).



10- پیامبر (صلى الله عليه وآله) به حضرت علی (عليه السلام) فرمود : « ياعلي، إن الله قد غفر لك و لذريتك و لولدیك و لأهلك و لشيعتك و لمحبي شيعتك» یعنی «ای علی! همانا خداوند تو را و ذریّه ات را و پدر و مادرت را و خانواده ات را و شیعیان و پیروانت را و محبین شیعیانت را بخشیده هست».

(الصواعق : 161 و 232 و 235) .



11- پیامبر (صلى الله عليه وآله) فرمود : « يا عليّ ، إن أول أربعة يدخلون الجنة : أنا و أنت و الحسن و الحسين و ذرارينا خلف ظهورنا و أزواجنا خلف ذرارينا و شيعتنا عن أيماننا و عن شمائلنا » یعنی : «یا علی! اولین چهار نفری که وارد بهشت می شوند، من و تو و حسن و حسین هستیم و سپس ذریهٔ ما و پس از اونها همسران ما هستند و شیعیانمان در طرف راست و چپ ما برنامه دارند.»
(المعجم الكبير للطبراني ج1 ص 319 ح 950 , تاريخ دمشق لابن عساكر ج 5 ص 543 , الصواعق : ص 161 , مجمع الزوائد ج 9 ص 131) .



12- در کفایة الطالب، ص135، و در مجمع الزواید ج 9 ص 131 آمده هست که حضرت رسول (ص) به امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: «انت اول داخل الجنة من امتی وان شیعتک علی منابر من نور مسرورون مبیضة وجوههم حولی ,اشفع لهم فیکونون غدا فی الجنة جیرانی» یعنی : تو نخستین کسی از امت من هستی که وارد بهشت می شوی و شیعیان و پیروانت بر منبرهایی از نور، شاد و خرم، با صورت هایی سفید و نورانی، گرداگرد من خواهند بود. من شفاعتشان را می کنم و اونها فردا، در بهشت برین، همسایگانم می باشند».



13- حاکم در مستدرکش، ج 3 ص 160، و ابن عساکر در تاریخش، ج4 ص318، و محب الدین در ریاضش، ج2 ص253، و ابن الصباغ در فصولش، ص 11 نقل کرده اند که رسول خدا (ص) فرمود: «انا الشجرة و فاطمة فرعها و علي لقاحها و الحسن و الحسین ثمرتها و شیعتنا ورقها» یعنی: من اصل درختم و فاطمه فرع اون و علی لقاح اون و حسن و حسین میوه های اون و شیعیانمان برگهای اونند.»

14 - رسول خدا (ص) فرمود: «انگشتان خود را با انگشتری عقيق بيارائيد زيرا عقيق اولينسنگی هست که برای خدا به وحدانيت٫ برای من به نبوت٫ برای علی به وصايت و خلافت ، برای فرزندانش به امامت و برای شيعيان علی به بهشت گواهی داده هست».
( مناقب المغازلی ص281 )

5:



بارها ذکر کردیم که چادر حجاب پسندیده ا ی هست و مشکلی هم ندارد!نیاز به اعتقاد شما نیست !
اما اگر کسی ان را حجاب اسلامی بداند در اشتباه هست البته این به این منظور نیست که چادر مشکلی داشته باشد !خیر !
منظور این هست که حجاب اسلامی چادر نیست و چادر از ایران وارد اسلام شد هست
جلباب حجاب اسلامی هست !
دوستان میتوانند به نحوه حجاب فاطمه زهرا ع نگاه نمايند تا خود متوجه حجاب اصیل اسلامی شوند


72 out of 100 based on 17 user ratings 992 reviews