مزایده دختر زیبای عراقی در عربستان


مزایده دختر زیبای عراقی در عربستان



مزایده دختر زیبای عراقی در عربستان
روزنامه انگلیسی سان نوشت: داعش یک دختر ایزدی اهل عراق را در مزایده ای در عربستان سعودی فروخته است.


به گزارش ‪ اتاق خبر 24، این روزنامه در کنایه ای به مقامات کشورش نوشت: این مزایده فروش جنسی دختر ایزدی در عربستان کشوری که یکی از متحدان کشور انگلیس است انجام شده است

مزایده دختر زیبای عراقی در عربستان

این مساله اکنون زمانی مشخص شده است که یکی از اعضای داعش کشته شده است و تصاویر فروش این دختر ایزدی در موبایل او موجود بوده است.

گروهی از نیروهای عراقی بعد از کشته شدن این مقام داعشی متوجه شدند که این مزایده جنسی در کشور عربستان شکل گرفته است.



گاف عجیب شرکت اپل +عکس

1:

دلم برای دلش گرفت
سخت بوده
خدا کمکش کنه


ملکه زیبایی مسلمان شد!

2:

باو این چیزا چیه عاوخه مگ ما میتونیم کمکش کنیم عاخه
فقد حالمون بد میشه


شیخ سعودی نظریه گالیله را رد کرده است.

3:

سلام گرامی.

اگر چنین جنایتی در ایران انجام شده بود الان تمام نهادهای به اصطلاح حقوق بشری دنیا بیانیه داده بودن ، رسانه های دنیا یک صدا تا مدتها این مطلب را صدر اخبار کرده بودن ، مقامات امریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی از نگرانی شدید وضع حقوق بشر در ایران سخن میفرمودند ، ساوقت به اصطلاح ملل فرت و فرت قطعنامه صادر میکرد .


در باب روز بين المللى كوروش!


اما وقتی جنایت از طرف همپیمانان اینها باشد صدایی از مدعیان حقوق بشری در نمیاد !! نهایتا قضیه به گلایه یک خبرگزاری ختم میشود !!

چهار تا سگ رو توی ایران کشتن (که کار بسیار غلطی بود) به معنای واقعی رسانه های جهان یکصدا شدن ! اما انگار برای این مدعیان حقوق بشری ارزش اون سگا بیشتر از این دختران مظلومی هست که در حجاز دست به دست میشن !

از حقوق بشر فقط بعنوان یک لوازم و ژستهای رسانه ای داره هستفاده میشه!



بیل گیتس می بخشد؛ بخشنده های ما کجایند و کیان اند؟

4:

آیا پیامبر اسلام در بازارهای حجاز، برده و کنیز خرید و فروش نمیکرد؟
یا آیا تحت نظر ایشان این اتفاق نمی افتاد؟


انتقاد یک مرجع تقلید از تجمع بر مزار کوروش

5:

ساوقت های حقوق بشری کم در مورد جنایات داعش "بیانیه" نداده اند.
اما توقع نداشته باشید اروپایی ها و آمریکایی ها برای نجات جان امت خاور میانه از یوغ عقاید پوسیده و متحجرانه بیایند از جان جوانان و فرزندان خود مایه بگذارند.
دور ریختن عقاید پوسیده و مشمئمز نماينده ای که دولت اسلامی عراق و شام را به وجود آورده مسئولیتی هست که بیش از همه بر گردن من و شماست.


زندانیان از پدر ستایش در زندان انتقام گرفتند


امام: به آقا سید علی بگو اینقدر از خدا طلب مرگ نکند ! فرج نزدیک است ان شاءالله

6:

یعنی شما می فرمایید اگر جنایی در ایران اتفاق بیفتد کسی نباید اعتراض کند؟!

7:

الغای یک رسم زشت توسط پیامبر ص دفعتا ممکن نبود.ایشان گوشی را دادند دست ما که برده داری کار درستی نیست خودمان نگرفتیم.مشکل از ما مسلمانان هست.وقتی رسما در قراون کفاره خوردن عمدی و بی عذر موجه روزه آزاد کردن یک برده هست.یعنی اراده اسلام بر آزادی برده ها برنامه گرفته.


8:


درمورد جنایات داعش !!!

من دارم صحبت از حجاز میکنم که این اتفاقات در خاکش می افته و بزرگترین حامی داعش هم هست .

زحمت کشیدن برعلیه داعش بیانیه دادن ! دیگه اگر برعلیه داعش بیانیه ندن که رسما باید تعطیلش کنن.

۰۰

از جان جوانانشون بگذرن !!! خندومون ننداز نصف شبی !!!

من میگم بزرگترین ناقض حقوق بشر که حجاز باشه چرا بزرگترین همپیمان امریکا و انگلیس و امثالهم محسوب میشه ؟ من میگم چرا جنایات حقوق بشری حجاز صدر اخبار امریکا نیست ؟ من میگم چرا اوباما فرت و فرت توی ساوقت قطعنامه برعلیه حجاز صادر نمیکنه ؟ من میگم چرا حجاز حامی تروریست و ناقض حقوق بشر دانسته نمیشه ؟ من میگم چرا اسم حجاز از لیست ناقضین حقوق کودکان در میاد ؟ من میگم این چه حقوق بشریه که باید برای هم پیمان روی اون چشم بست ؟ من میگم اقایان ژست دلواپسان حقوق بشری به خود نگیرن که با این افتضاحات به بار امده چشم پوشیها فقط بدرد گول زدن یکی مثل شما میخوره !
برضد داعش که اگر بیانه صادر نشه که پروژه اسلام هراسی پیش نمیره .

داعش به همین منظور بوجود امد.

نفع دیگه ای داعش نداره که بخوان براش سکوت کنن.
اون همپیمان بزرگ حجازه که باید براش سکوت کرد....


9:

علیک سلام.

متن بنده را درست بخوانید گرامی تا متوجه مقصود من بشید.

من نفرمودم در مقابل جنایتی در هیچکجای دنیا سکوت بشه .

من نفرمودم در ایران جنایتی میشه که کسی بخوان سکوت کنن.

من فرمودم مثلا ، فرضاً اگر این موضوع در ایران اتفاق افتاده بود چی میشد!؟ ایا تمام جهان یکصدا نمیشدن ؟ حالا چرا برعلیه حجاز موضع گرفته نمیشه ؟
من فرمودم حقوق بشر تبدیل به یک لوازم سیاسی شده برای اینها .

من فرمودم دلواپس واقعی حقوق بشر وجود نداره.

مثال زدم فرمودم در ایران یک احمق ، نفهمی چهارتا سگ رو کشت .اکی ؟ چطور اونجا رسانه های دنیا میتونستن یکصدا بشن ولی درباره جنایات حجاز از این خبرا نیست ؟ من نمیگم چرا رسانه ها برعلیه اون احمق که سگ کشته بود شدن من میگم چرا همان رسانه ها یکصدا برعلیه حجاز نمیشن ؟ ارزش سگا بیشتر از این دخترای بیچاره بوده یا نه حقوق بشر تبدیل به لوازم شده ؟

10:

1.در این که نگاه آمریکا به حقوق بشر ابزاری هست شکی نیست پس سعی نکن در صدد اثبات این قضیه به من باشی
2.در اینکه حجاز یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر هست نیست شکی نیست پ (پس خدا را شکر اصل حقوق بشر را قبول دارید که اگر اصل حقوق بشر را قبول نداشتید نمی توانستید حجاز را بزرگترین ناقض حقوق بشر بنامید)
3.این سخن شما مثل اینه که بگیم تو حجاز 1000نفر بیگناه گردن زده شدن اما تو ایران مثلا 100نفر بودن که تازه اونها گردن هم زده نشدن بلکه فقط با چوبه دار اعدام شدن
4.در اینکه اون فردی که این جنایت را مرتکب شده احمق بود باید عرض کنم همون کسی که شما بهش میگید احمق تا قبل از اینکه اعتراف و عذرخواهی کنه بروبچ تندرو دم و دقیقه ازش حمایت میکردن حالا که مهره سوخته شده امثال دری نجف آبادی خودشون را کنار کشیدن و میگن ما بهش فرمودیم این کار ها را نکنه.

(چرا دری این سخنان را همان سال به امت نفرمود؟!)
5.اون چار نفر سگ نبودن هموطنان بودن
6.بازم بگم؟....


11:

سخت بوده و سختتر هم میشه
هنوز لحظات خوبش تواین عکسه
جهنم واقعی رو اون دختر معنیشو میفهمه

12:

برده داری در خاورمیانه تازه داره شروع میشه ! به زودی تجارت و خرید و فروش برده در کشور های خاورمیانه
یکی از پرسود ترین تجارت ها خواهد شد .

داعش راه رو برای خیلی ها که مخفیانه موافق این مسئله بودن باز کرد .


13:

مگه هنوز برده داري داريم

14:

مگه چیه اسلام موافق برده داریه و ما باید تابع اسلام باشیم.


15:

بخدا قسم که تا خاک حجاز را به توبره نکشیم این مشکلات حل نخواهد شد به زودی با قیام حضرت حجت ارواحنا فداه خون سعودی های کافر را میریزیم

16:

وای از شمشیر مهدی علیه السلام که گردن کافران را قطع خواهد کرد و وای از شیعیانش که گردن مستکبران را میزنند

17:

[quote] سلام مجدد.

اگر در این مسئله شکی نیست خب مشکل کجاست ؟ مفهوم کلام بنده در پست اول فقط اثبات ابزاری بودن حقوق بشر برای امریکا بود .

اگر با ان مشکلی ندارید پس از چی نقل گرفتید ! باقی مطالب چه ارتباطی با پست اول من داشت ؟

2.در اینکه حجاز یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر هست نیست شکی نیست پ (پس خدا را شکر اصل حقوق بشر را قبول دارید که اگر اصل حقوق بشر را قبول نداشتید نمی توانستید حجاز را بزرگترین ناقض حقوق بشر بنامید)
3.این سخن شما مثل اینه که بگیم تو حجاز 1000نفر بیگناه گردن زده شدن اما تو ایران مثلا 100نفر بودن که تازه اونها گردن هم زده نشدن بلکه فقط با چوبه دار اعدام شدن
نه من همه انچیزی را که غرب به نام حقوق بشر از ان یاد میکند را قبول ندارم.

یقینا بسیاری از مطالب ان ممکن هست با حقوق بشر اسلامی مشترک و مورد تایید باشد اما این به معنای پذیرش همه ان نیست.
مطلب این بود که امریکا به حقوق بشر تعریف شده خودش پایبند نیست و بعنوان یک لوازم داره از ان هستفاده میکنه.


مثلا بنده با یک اهل سنت بحث میکنم .

سپس کتب خودش مطلبی را به بقیه اثبات میکنم.

دلیلی نداره همه انرا قبول داشته باشم.

اکنون هم بیان شد که امریکا به حقوق بشر تعریف شده خودش پایدار نیست و یک لوازم سیاسی هست.
این مطلب برای کسانی بود که امریکا را مدعی حقوق بشر میدانند.

وگرنه بنده تمام حقوق بشر غربی را تماما قبول ندارم.

بنده این قانون را درست نمیدانم
"که هر کسی حق زندگی دارد " بدون بند ، تبصره ، ......

بنده قبول یک نفر اگر ۵۰ تا ادم رو گردن زد و سلاخی کرد و حق زندگی رو ازشون گرفت خودش حق زندگی داشته باشد.

4.در اینکه اون فردی که این جنایت را مرتکب شده احمق بود باید عرض کنم همون کسی که شما بهش میگید احمق تا قبل از اینکه اعتراف و عذرخواهی کنه بروبچ تندرو دم و دقیقه ازش حمایت میکردن حالا که مهره سوخته شده امثال دری نجف آبادی خودشون را کنار کشیدن و میگن ما بهش فرمودیم این کار ها را نکنه.

(چرا دری این سخنان را همان سال به امت نفرمود؟!)
من نمیدانم با وجود اینکه شخصی که شما ایشان را امام خامنه ای مینامید و هستفاده از این کلمات را پیروی از دشمن و نادرست دانست و از ان نهی کرد شما همچنان چه کسانی را تندرو حساب میکنید و کدامیک از این به قول شما تندرو ها از این نادان که سگ کشته بود طرفداری کرد هرکس از اینکار این یارو طرفداری کرده کار بسیار غلطی کرده ولی ارتباطش به من چیه ؟ من نمیدانم کسی واقعا از اینکار طرفداری کرده یا نه ولی اگر کرده باشن بیخود کردن اما ارتباطش با پست اول من و اثبات دو رویی امریکا چیه ؟

5.اون چار نفر سگ نبودن هموطنان بودن
یعنی چی این چهار نفر هم وطن بودن !! یعنی چی سگ نبودن !! تا جایی که من میدونم اونا سگ بودن !!! میشه بگید شما کدوم چهار نفر رو میگید ؟

6.بازم بگم؟....

از این مطالب بی ارتباط با موضوع ؟ نه از اینها نه ! ولی اگر در رابطه با مفهوم کلام بنده در پست اول مطلبی وجود دارد بیان کنید هرچندتا باشد.

ما فرمودیم اینها دلواپس واقعی همان حقوق بشری که خودشان تعریف مینمايند هم نیستن و فقط یک لوازم سیاسی هست.

اگر در اینباره اشکالی دارید بفرمایید.....


18:

کافر نیست که هست
غنیمت سپاه اسلام نیست که هست
پس مشکل چیه!؟ ایرادی به عمل نیست اصرار تحمیل بدعت به اسلام ناب دارند که این غلط هست!

19:

می گن این دنیا دیگه مثل قدیما نمیشه

دل این آدما زشته دیگه زیبا نمی شه

20:

خب تو اسلام دوستان
اولا امت ادیان دیگه میمون و کثیف و نجس معرفی شدن
تو قران
از خودم در نمیارم

از طرفی خرید برده و فروش برده و ازاد کردن برده هم هست
از طرفی حتی میشه به زنان برده که تو جنگ بدست میاد نگاه اونجوری داشت یعنی از اون نگاه ها
مثلا در قران مجید به حضرت رسول سلام الله فرموده شده که زنان برده در جنگ به تو حلال هستند

دوستان اینقدر مته به خشخاش نزارید
با اسلام هم مقابله نکنید
وظیفه ما سرباز زدن هست شآید در این کار امر خیری باشه که ما الان نمیفهمیم
البته من نمیگم کار خوب هست یا بد ولی چیزی که در قران هست رو بدون فکر میپذیرم و تسلیم الله میشم
لابد خیری هست در این کار

21:

گرامی شما فرمودید

نوشته اصلي بوسيله salmaan نمايش نوشته ها
اگر چنین جنایتی در ایران انجام شده بود الان تمام نهادهای به اصطلاح حقوق بشری دنیا بیانیه داده بودن ، رسانه های دنیا یک صدا تا مدتها این مطلب را صدر اخبار کرده بودن ، مقامات امریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی از نگرانی شدید وضع حقوق بشر در ایران سخن میفرمودند ، ساوقت به اصطلاح ملل فرت و فرت قطعنامه صادر میکرد . 
خواستم گوشزد کنم که سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات حجاز نمی تواند دلیل بر این باشد که ما هم از خدا خواسته هر جنایتی خواستیم بکنیم.
اصلا حقوق بشر غربی به کنار.
چرا در قانون جمهوری اسلامی ایران اگر کسی عمدا سر یک نفر از اهل ذمه را ببرد اعدام نمی شود؟ آیا این نقض حقوق انسانها نیست؟
در مورد امام خامنه ای بله بنده ایشان را امام میدانم اما
1.اطاعت از ایشان تنها در جایی مجاز هست که خلاف حکم خدا نباشد
2.برنامه نیست همه مانند ایشان فکر نمايند.هر سری یه عقلی داره و به قول بزرگمهر همه چیز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده اند.


22:

دوست عزیز نمیدانم چطور تا این حد از متن بنده اشتباه برداشت کردید .

متوجه نمیشم از کجای این متن میشه اینگونه برداشت کرد که ( حالا که درباره حجاز سکوت شده ما هم بریم جنایت کنیم !!!!)

حالا بگذریم پس از نظر شما امام خامنه ای در این مورد که تند رو و کند رو نامیدن افراد نادرست هست ، اشتباه کردند.

و نباید از اینکار نهی میکردند !

ایشان از نظر شما امام هستند ولی نیازی نیست ماموم وجود داشته باشد ! ایشان امام بدون ماموم هستند .

ایشان پیشوا هستند ولی نیازی هم به اجرای فرمایشات نیست .

اکی مشکلی نیست.

موفق باشید

23:

خدا به دادش برسه
چه ظلم وحشتناکی

24:

حالا ببینید چه بلایی سر مادران و خواهران ما اوردن در بازارهای برده فروشی مدینه! اون اهریمنان گرسنه چشم وحشی حجاز...
اینا هم دارن به سنتشون عمل میکنن دیگه...


25:

دوستان گرامی برخی مسائل را نمیتوان با دید تک بعدی مورد قضاوت برنامه داد.

اصلاح یک رسم غلط نیازمند وقت هست.

اسلام خواسته که این رسم به تدریج و پس از مهیا شدن پیش زمینه های اون لغو شود.
ولی هنوز برای این کار زود هست.

ما نباید تابع ملحدانی چون آبراهان لینکلن و بنجامین فرانکلین باشیم که برده داری را سرخود لغو کردند.

چرا ما باید از یک مشت بی دین و بیخدا تابعیت کنیم و بگوئیم برده داری باید لغو شود؟
اگر برنامه بود یکدفعه لغو شود خود پیامبر این کار را میکرد.

به امید برپا شدن دوباره این رسم که توسط ملحدان و بیدینان به زور لغو و ممنوع شد.

باید این رسم را برپا کنیم اما نه به این شیوه که داعش با برده ها بدرفتاری میکند که غیراسلامی هست.

باید رفتار نیکو با برده ها داشته باشیم.
این رسم باید لغو شود اما هنوز زود هست و نباید زیر بار حرف بیدینان زورگو رفت.


26:



توهم کشتی مارو بااون شمشیرت! امام وقت باشمشیرش برنه وسط ناو هواپیما بر انریکایی از وسط دو شقش کنه....
راستی همین زن زیبای عراقی به جرم کافر بودن داره خرید ووفروش میشه درست مثل نوامیس ما توسط همین حجازیها در ۱۴۰۰ سال پیش منتها ۱۴۰۰ سال پیش اسمشون اصحاب رسول و سپاه اسلام بود.اگه دروغ میگم بگو؟!

27:

صد رحمت به حیوانات......

خدا به حق همین روزای عزیز از زمین محوشون کنه

28:

موندم چرا پست شما رو دیسلایک کردن؟ منم که قران و تاریخ اسلام رو خوندم برده داری آزاد بوده و حتی ائمه اطحار هم کنیز وغلام داشتن.
یه چیزهایی در تاریخ کثیف و چندش اور و غیرانسانیه که در وقت خودش ارزش وورسم و سنت محسوب میشده و ذات اون کار همیشه کثیف و غیرانسانی بوده وهست و خواهد بود.
تاریخ نویس هم که نمیدونه درآینده با گسترش مدنیت و اخلاق برده داری ازبین میره و همه با انزجار بهش نگاه میکنن لذا ضمن اینکه تاریخ رو مینویسه ناخودآگاه پرده از حقایق و رسومات هم برمیداره و افشا گری میکنه.
من نمیدونم مرد خدا و مرد دین که درراه رسیدن به حق و حقیقت و راهنمایی امت هست چرا باید ۵۰ تا کنیز بخره و هرروز باهاشون جماع کنه؟! کجای این عمل داره بعد روحانی و مذهبی و متعالی داره؟؟؟

29:

حضرت مهدی عج با شمشیر با ناو هواپیما بر آمریکایی وارد جنگ نمی شود بلکه با مجهز ترین امکانات ممکن وارد نبردی سهمگین با کفار خواهد شد ضمن اینکه در آخر الوقت و آستانه ظهور دو قدرت جهانی درگیر خواهند شد و همدیگر را به شدت متحمل خسارت مینمايند و قدرتشان به شدت کاهش می یابد و زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله ارواحنا فداه می شود ضمنا فرموده شما در باره اعراب 1400 سال پیش و حمله به ایران و تجاوز به نوامیس ایرانیان را قبول دارم همچنین برده فروشی در بازار مدینه را اما اینها کار حضرت رسول اکرم ص نبود بلکه کار عمر لعنت الله علیه بود حضرت رسول اکرم نه تنها از این قبیل کارها نمی کردند بلکه به شدت هم مخالف برده داری بودند در قران هم برده داری شرایطی دارد مثلا هنگامی که دو گروه با یکدیگر درگیر می شوند زنان شرکت نماينده در جنگ را اگر اسیر کنید میتوانید به عنوان برده هستفاده کنید اما حق ندارید اگر یک شهر را تصرف کردید همانند عمر ملعون زنان امت را از خانه شان بیرون بکشید و به بردگی بگیرید

30:

ت پس جریان شمشیر چیه؟ اینا رو از کجا میدونی؟ پیامبر که میفرمود از یک لحظه بعد هم خبر ندارم و انسانی هستم مثل شما؟؟؟داستان چیه؟!!

اولین بار که تعدادی زن و دختر از یهودیان اسیر کرده بودن اعراب دست به زنها نمیزدن چون اعراب یک شرافت انسانی و خوی طبیعی انسانی در وجودشون بود آمدن پیش رسول فرمودن چکار کنیم؟ حضرت محمد فرمودند الله فرموده این زنان از شما هستن و میتونید باهاشون همبستر بشید.

اینها هم از ائمه اطحار در کتاب حلیتالمتقین هیت:


چهارم: در بیان آداب زفاف و مجامعت

بدانکه زفاف کردن در وقتی که ماه در برج عقرب باشد یا تحت الشعاع باشد مکروه هست و جماع کردن در فرج زن در وقتی که حایض باشد یا با خون نفاس باشد حرام هست و ازمابین ناف تا زانو از ایشان تمتع بردن مکروه هست و سپس پاک شدن و پیش از غسل کردن جماع را نیز بعضی حرام میدانند و احوط اجتنابست مگر اونکه ضرورتی باشد پس امر کند زن را که فرج را بشوید و با او مقاربت کند و زن مستحاضه اگر غسل وسایر اعمالیکه او را میباید کرد بجا آورد با او جماع میتوان کرد ودر وطی دبر زن خلافست بعضی حرام میدانند و اکثر علماء مکروه میدانند و احوط اجتناب هست و بهتر اونست با زن خود که جماع کند وآزاد باشد منی خود را بیرون فرج نریزد و بعضی علماء حرام میدانند بیرخصت زن و در کنیز باکی نیست.
از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که نباید مرد رادخول کردن بزن خود در شب چهارشنبه.

حضرت صادق علیه السلام فرمود که دشمن ما اهلبیت نیست مگر کسیکه والدازنا یا مادرش در حیض باو حامله شده باشد.
در چندین معتبر از حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم منقول هست که چون کسی خواهد بازن خود جماع کند بروش مرغان بنزد او نرود بلکه اول با او دست بازی و خوش طبعی بکند و سپس اون جماع بکند.
در حدیث صحیح از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که در وقت جماع سخن مگوئید که بیم اونست فرزندی که بهم رسد لال باشد و در اون وقت نظر بفرج زن مکنید که بیم اونست فرزندی که بهم رسد کور باشد ودر روایات دیگر از اونحضرت منقول هست که باکی نیست نگاه کرده بفرج در وقت جماع.


در چندین حدیث معتبر وارد شده هست که مرد و زن در حالتی که خضاب بحنا و غیر اون بسته باشند جماع ننمايند.
از حضرت امام موسی علیه السلام پرسیدند که اگر در حالت جماع جامه از روی مرد وزن دور شود چیست؟ فرمود باکی نیست باز پرسیدند اگر کسی فرج زنرا ببوسد چون هست؟ فرمود باکی نیست.

*از حضرت صادق علیه السلام پرسیدند که اگر کسی زن خود را عریان کند و باو نظر کند چونست؟ فرمود که مگر لذتی از این بهتر میباشد و پرسیدند که اگر بدست و انگشت با فرج زن و کنیز خود بازی کند چونست؟ فرمود باکی نیست اما بغیر اجزای بدن خود چیزی دیگر در اونجا نکند.

و پرسیدند که آیا میتواند درمیان آب جماع بکند فرمود باکی نیست.
در حدیث صحیح از حضرت امام رضا علیه السلام پرسیدند ازجماع کردن در حمام فرمود باکی نیست.
حضرت صادق علیه السلام فرمود که مرد با زن و کنیز خود جماع نکند در خانه که طفل باشد که اون طفل زناکار میشود یا فرزندیکه از ایشان بهمرسد زناکار باشد.*



از حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم منقول هست که فرمود بحق اون خداوندی که جانم در فبضه قدرت اوست اگر شخصی با زن خود جماع کند ودر اون خانه شخصی بیدار باشد که ایشان را ببیند یا سخن و نفس ایشان را شنود فرزندی که از ایشان بهم رسد رستگار نباشد وزناکار باشد.


چون حضرت امام زین العابدین علیه السلام اراده مقاربت زنان مینمودند خدمتکاران را دور می کردند و درها را میبستند و پرده ها را می انداختند.


از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که کسی با کنیزی جماع کند و خواهد که با کنیز دیگر پیش از غسل جماع کند، وضو بسازد.


در حدیث صحیح وارد شده هست که باکی نیست باکنیز و طی کند و در خانه دیگری باشد که بیند وشنود و مشهور میان علماء اونست که *باکی نیست که مرد در میان دو کنیز خود بخوابد اما مکروهست که در میان دو زن آزاد بخوابد.*


در حدیث موثق از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که باکی نیست مرد میان دو کنیز و دو آزاد بخوابد وفرمود کراهت دارد مرد روبقبله جماع کند و در حدیث دیگر از اونحضرت پرسید که آیا مرد عریان، جماع میتواند کرد، فرمودند که نه، و روبقبله و پشت بقبله جماع نکند و در کشتی جماع نکند.



حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود که مستحب هست در شب اول ماه رمضان جماع کردن و از ابوسعید خدری منقول هست که حضرت رسالت پناه وصیت نمود بحضرت امیرالمؤمنین علیه السلام یا علی چون عروسی داخل خانه تو شود کفشهایش را بکن تا بنشیند و پاهایش را بشو و اون آب را از درخانه تا منتهای خانه بپاش چون چنین کنی خدا هفتاد هزار نوع رحمت بر تو بفرستد که بر سر عروس فرود آید تا اونکه اون برکت بهر گوشه اون خانه برسد و ایمن گردد عروس از دیوانگی و خوره و پیسی تا در اون خانه باشد.

و منع کن عروس را تا هفت روز از خوردن شیر وسرکه و گشنیز و سیب ترش پس حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود یا رسول اللّه بچه سبب منع کنم او را اینها؟ فرمود زیرا که رحم بسبب خوردن اینها سرد و عقیم میشود و فرزند نمی آورد و حصیریکه در ناحیه خانه افتاده باشد بهتر هست از زنی که فرزند از او بوجود نمیآید، پس فرمود که: یا علی جماع مکن با زن خود در اول ماه و میان ماه که دیوانگی و حوره و خبط دماغ راه می یابد باونزن و فرزندانش.

یا علی جماع مکن سپس پیشین که اگر فرزندی بهم رسد احول خواهد بود.

یا علی در وقت جماع سخن مگو که اگر فرزندی حاصل شود ایمن نیستی که لال باشد و نگاه نکند احدی بفرج زن خود و چشم بپوشد در اونحالت که نظر کرده بفرج در اونحالت باعث کوری فرزند میشود.

یا علی بشهوت و خواهش زن دیگری با زن خود جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد مخنث یا دیوانه باشد.

یا علی هر که جنب با زن خود در فراش خوابیده باشد قراون نخواند که میترسم آتشی از آسمان بر هر دو نازل شود و بسوزاند ایشان را.

یا علی جماع مکن با زن خود مگر اونکه تو دستمالی از برای خود داشته باشی و او دستمالی از برای خود داشته باشد و هر دو خود را به یک دستمال پاک نکنید که دشمنی در میان شما پیدا میشود و آخر بجدائی میکشد.



یا علی ایستاده با زن خود جماع مکن اون فعل خران هست و اگر فرزندی بهم رسد مانند خران بر رختخواب بول میکند.


یا علی در شب عید فطر جماع مکن که اگر فرزندی بوجود آید شر بسیار از او بظهور آید.

یا علی در شب عید قربان جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد شش انگشت یا چهار انگشت در دست داشته باشد.

یا علی در زیر درخت میوه دار جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد جلاد و کشنده امت باشد یا رئیس و سرکرده ظلم باشد.


یا علی در برابر آفتاب جماع مکن مگر اونکه پرده بیاویزی که اگر فرزندی بوجود آید همیشه در بدحالی و پریشانی باشد تا بمیرد.

یا علی در میان اذان و اقامه جماع مکن که اگر فرزندی بوجود آید جری باشد در خون ریختن.

یا علی چون زنت حامله شود با او جماع مکن بی وضو که اگر چنین کنی فرزندی که بهم رسد کوردل و بخیل باشد.

یا علی در شب نیمه شعبان جماع مکن که اگر فرزندی حاصل شود شوم باشد و در رویش نشان سیاهی باشد.

یا علی در روز آخر ماه شعبان جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد عشار و یاور ظالمان باشد و هلاک بسیاری از امت بر دست او بود.

یا علی بر پشت بام جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد منافق و ریا نماينده و صاحب بدعت باشد.

یا علی چون بسفری بروی در اونشب که میروی جماع مکن که اگر فرزندی بوجود آید مالش را بنا حق صرف کند و اسراف نمايندگان برادر شیاطین اند و اگر بسفری روی که سه روزه راه باشد جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد یاور ظالمان باشد.

یا علی در شب دوشنبه جماع بکن که اگر فرزندی بهم رسد حافظ قراون و راضی بقسمت خدا باشد.
یا علی اگر جماع کنی در شب سه شنبه و فرزندی بهم رسد سپس سعادت اسلام او را روزی شود و دهانش خوشبو ودلش رحیم و دستش جوانمرد و زبانش از غیبت و بهتان پاک باشد.

یا علی اگر جماع کنی در شب پنجشنبه و فرزندی بهم رسد حاکمی از حکام شریعت یا عالمی از علماء باشد و اگر در روز پنجشنبه وقتی که آفتاب در میان آسمان باشد نزدیکی کنی با زن خود و فرزندی بهم رسد شیطان نزدیک او نشود تا پیر شود و خدا او را روزی میکند سلامتی در نیا و دین.

یا علی اگر جماع کنی در شب جمعه و فرزندی بهم رسد خطیب و سخنگو باشد و اگر در روز جمعه سپس عصر جماع کنی و فرزندی بهم رسد از دانایان مشهور باشد و اگر جماع کنی در شب جمعه بعداز نماز خفتن امید هست اون فرزند از ابدال باشد.

یا علی در ساعت اول شب جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد ایمن نیستی که ساحر باشد و دنیا را بر آخرت اختیار نماید.

یا علی این وصیت را از من بیاموز چنانچه از جبرئیل آموختم.


از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول هست که هر گاه شما را بعروسی بطلبند دیر بروید زیرا که دنیا را بیاد شما میآورد وچون شما را بجنازه بخوانند زودتر بروید چون آخرت را بیاد شما می آورد.

در حدیث دیگر منقول هست که حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم نهی فرمود از جماع کردن در زیر آسمان و بر سر راه که امت تردد نمايند و فرمود که هر که در میان راه جماع کند خدا و ملائکه و امت او را لعنت نمايند.



در حدیث معتبر از حضرت رسول منقول هست که چون مرد وزن جماع نمايند عریان نشوند مانند دو خر زیرا که اگر چنین نمايند ملائکه از ایشان دور میشوند.


در حدیث معتبر دیگر از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول هست که جایز نیست جماع کردن با دختر پیش از اونکه نه سال تمام شود پس اگر بکند وعیبی رسد باون زن ضامن هست.

از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که هر که درحالت خضاب با زن خود جماع کند فرزندیکه بهم رسد مخنث باشد.


حضرت امام محمدباقر علیه السلام فرمود که زن آزاد را در برابر زن آزاد دیگر جماع مکن اما کنیز را در برابر کنیز دیگر جماع کردن باکی نیست.






فصل ششم: در بیان حق زن و شوهر بر یکدیگر واحکام ایشان

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام و امام جعفر صادق علیه السلام منقول هست که حق تعالی برای زنان غیرت جایز نداشته هست و از برای مردان غیرت قرارداده هست زیرا که از برای مردان چهار زن و از متعه و کنیز اونچه خواهد حلال گردانیده هست و از برای زن بغیر از یک شوهر حلال نکرده هست اگر شوهر دیگر طلب کند یا اراده نماید نزد خدا زناکار هست و غیرت و رشک نمیبرند مگر زنان بد و زنان مؤمنه صاحب رشک نمی باشند.
در حدیث معتبر از حضرت صادق علیه السلام منقول هست که فرمود رشک بردن زنان ازبسیاری دوستی ایشان هست نسبت بشوهران.

در حدیث صحیح از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول هست که زنی آمد بخدمت حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم و فرمود یا رسول اللّه چیست حق شوهر برزن فرمود لازم هست که اطاعت شوهر بکند و نافرمانی او نکند و از خانه او بی رخصت او تصدق نکند و روزه سنت بی رحصت او ندارد و هر وقت ارده نزدیکی او کند مضایقه نکند اگر چه بر پشت پالان شتر باشد و از خانه او بی رخصت او بدر نرود و اگر بی رخصت بدر برود ملائکه آسمان و زمین و ملائکه غضب و ملائکه رحمت همه او را لعنت نمايند تا بخانه برگردد فرمود یا رسول اللّه حق کی بر مرد از همه کس عظیمتر هست فرمود که حق پدر فرمود حق کی بر زن از همه عظیمتر هست فرمود که حق شوهر، پرسید که من بر شوهر اونقدر حق ندارم که او بر من دارد؟ فرمود که از صد تا یکی که اونزن فرمود که قسم میخورم باون خدائیکه ترا بحقیقت فرستاده هست که هرگز شوهر نکنم.

فرمود سه کسند که هیچ عمل ایشان به آسمان بالا نمیرود:غلام گریخته و زنی که شوهرش از او راضی نباشد و کسی که جامه خود را از روی تکبر بلند آویخته باشد.

حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم فرمود که اگر امر میکردم که کسی برای غیر خدا سجده کند هرآینه میفرمودم که زنان برای شوهران سجده نمايند و فرمود که زن نماز خود را طول ندهد برای اونکه منع کند شوهر را از اونچه از وی خواهد و فرمود که هرزنی که شوهر او را برای مجامعت بطلبد و او تأخیر کند تا شوهر بخواب رود پیوسته ملائکه او را لعنت نمايند تا شوهر بیدار شود.

در احادیث معتبره بسیار وارد شده هست که حق زن بر مرد اونستکه او را سیر کند و بدنش را بپوشاند و اگر بدی کند بر او بخشد و عفو کند.

حضرت امیرالمؤمنین وصیت فرمود بحضرت امام حسن علیه السلام که زینهار مشورت با زنان مکن، رأی ایشان ضعیف و عزم ایشان سست هست وایشانرا پیوسته در پرده بدار و بیرون مفرست و تا توانی چنان کن که بغیر از تو مردی را نشناسند و بایشان خدمتی بغیر اونچه متعلق بخودشان دارد مگذار که این از برای حال ایشان و خوشنودی ایشان حسن و جمال ایشان بهتر هست زیرا که زن گلی هست خدمتکار نیست وهمچنین خودش را گرامی دار و سخنش را در حق دیگران قبول مکن و خود را بسیار بدست او مده.
در حدیث معتبر از حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم منقول هست که زنانرا در غرفه وبالاخانه جا مدهید وچیزی نوشتن بایشان میاموزید و سوره یوسف را تعلیم ایشان مکنید و چرخ رشتن بیاد ایشان بدهید و سوره نور را بایشان تعلیم کنید.
حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم نهی فرمود از اونکه زنانرا برزین سوار نمايند و فرمود که در نیکی اطاعت زنان مکنید تا اونکه بطمع نیفتد در امر کردن بشما ببدیها بخدا پناه برید از بَدان ایشان و از نیکانشان در حذر باشید.
حضرت امام محمد باقر فرمود که رازی بایشان مگوئید و در باره خویشان شما اونچه گویند اطاعت مکنید.
حضرت امیرالمؤمنین فرمود که مردیکه کارهای او را زنی تدبیر کند ملعونست.
حضرت رسول صلّی اللّه علیه وآله وسلّم چون اراده جنگ داشتند با زنان خود مشورت میکردند و اونچه ایشان می فرمودند خلاف اون میکردند.
در حدیث دیگر فرمود که مثل چنین مثل هستخوان کج پهلوست اگر او را بحال خود می گذاری منتفع میشوی و اگر میخواهی که راست کنی میشکند پس استقامت کن بر ناخوشیهای ایشان و بدانکه از جمله حقوق زن بر مرد اونستکه هر چهار ماه یکمرتبه با او جماع کند اگر حاضر باشد و عذری نداشته باشد و این واجبست و اگر چند زن داشته باشد و پیش یکزن یکشب بخوابد واجب هست که پیش اونهای دیگر هر یک، یک شب بخوابد و جمعی را اعتقاد اونستکه مطلقاً واجبست که پیش هرزنی هر چهار شب یکشب بخوابد خواه یکزن داشته باشد و خواه زیاده و این احوط هست و در کنیز ومتعه اینها واجب نیست اما بهتر اونست که کنیزی که داشته باشد یا خود دفع شهوت او بکند یا او را بشوهر دهد و در بعضی اخبار وارد شده هست که اگر ننمايند و اونها زنا نمايند گناهش بر اوست و مشهور میان علماءِ اونست که اگر کسی زنی داشته باشد و زن دیگر بخواهد اگر باکره هست تا هفت شب مخصوص اوست واگر غیر با کره ایت تا سه روز.

خب! حالا کنیز کی بوده؟ با نهایت خفت و خجالت و سر شکستگی خواهران و مادران ما ایرانیان بوون که مسلمین به اسارت میگرفتنشون و شوهر و برادر و پدرشون رو میکشتن و خودشون رو میاوردن مدینه و به اهل ایمان و تقوا میفروختن!


74 out of 100 based on 84 user ratings 434 reviews