تقریبا هر شب در خواب با فریاد بیدار میشدم الان باز هم فریاد میکشم ولی

با قدم 165 و وزنه 95 کیلو می باشم که هنوز از آمپول می ترسم. خدا نکنه تصویر
که احساسات ناراحتی ، بی حوصلگی و بی حالی یا بی انگیزگی بهم دست میده باید
است که از ناراحتی استرس رنج می برم حتی از تنها ماندن برای مدت خیلی کوتاه
۳ سال است که دچار استرس و اضطراب شدم قبلا هم بوده ولی نه به این شدت.در این
سال دوم رشته مهندسی برق هستم.از همان کودکی به دلیل مشکلات خانوادگی دچار
زیاد است .مادر وپدرم توقوع زیادی ندارند و کلاس هم یه کم استرس آور است .اما
تحلیلی بر سودآوری، بازدهی و ساختار نظام بانکی، بانک ملی ایران
بررسی رابطه بین ریسک و بازده در بورس اوراق بهادار تهران ‏‎‎‏(سالهای 1371 تا 1375)
مساله بروش دوبعدی بصورت ‏‎modm‎‏، توام با تعیین ‏‎Stocksize‎‏ به همراه ارائه روش جدیدی در تولید الگورهای برش
بسط و توسعه روش تجزیه و تحلیل پوششی داده ها در حالت عدم قطعیت
تجزیه و تحلیل روش شاخه و کران ‏‎DH ‎‏ برای حل مسائل زمانبندی پروژه با محدودیت منبع چندگانه و ارائه یک مدل ساختمان داده و تهیه برنامه کامپیوت
بررسی عوامل موثر بر کیفیت نرم افزار و ارائه دستورالعمل های تضمین کیفیت نرم افزارهای اطلاعاتی
ارایه رویکرد تعیین فرآیند بهینه جریان و انبارش کالا در یک شبکه توزیع چند کالایی (مطالعه موردی: شبکه توزیع طرح حکمت سازمان اتکا)
تحلیل و شبیه سازی سیستم صف فروشگاههای اتکا ‏‎‎‏(مطالعه موردی: فروشگاه شهید فکوری)
طراحی یک مدل مکانیزه برای آزمون تحصیلات تکمیلی
ارزیابی، سطح، توانایی و زیرساخت نوآوری و تکنولوژی در شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

تقریبا هر شب در خواب با فریاد بیدار میشدم الان باز هم فریاد میکشم ولی




با سلام،من از 16سالگی تقریبا هر شب در خواب با فریاد بیدار میشدم الان باز هم فریاد میکشم ولی تقریبا یک بار در هفته مشکلم چیست؟
پاسخ :
با سلام دلیل این امر تنش و هسترس روزانه هست .


کارشناسی ارشد هستم تا یک ماه دیگه باید دفاع کنم اما به شدت استرس دارم.در
خوب تامل کنید شبی که این اتفاق می افتد در طی روز اون چه تجاربی داشته اید ؟ به چه مسایلی فکر کرده اید؟ در مورد چه موضوع هایی نگرانی داشته اید؟ در هنگام خواب به چه چیزی فکرکرده اید؟ افکار روزانه و افکار پیش از خواب تاثیر زیادی در کیفیت خواب دارد .


خواهشمندم به سوال بنده در اسرع وقت پاسخ دهید : بنده مدت یازده سال است
لذا سعی کنید : از وعده های غذایی سنگین اجتناب کنید .استرس و اضطراب خود را کاهش دهید به ویژه افکار پیش از خواب خود را مدیریت کنید و به مسایل کم هیجان و مثبت بپردازید .درو اقع اگر بتوانید در وقت خواب با شمارش معکوس و یا تمرین ریلکسیشن به خواب روید بسیار عالی هست .خواب عصر خود را بیش از 45 دقیقه تنظیم نکنید .


ام و نمی توانم حرف دلم را در بعضی مواقع بیان کنم وهمین گاهی بسیار برایم
نوشیدن مواد کافئین دار را از شش ساعت قبل از خواب تعطیل کنیداتاق خواب را مختص خوابیدن تنظیم کنید و از برنامه دادن وسایل ارتباطی و تلویزیون و ...


من رو در زمینه اضطراب در تاریخ 10/10/90 با کد مشاور 943324 پاسخ داده اید . درباره
دوری کنید .پیش از خواب از فعالیت هایی مانند دوش آب گرم، کتاب خواندن، نوشیدن شیر ولرم با عسل و ...


وقتی توفکرم یا دارم فیلم میبینم یا حین درس خوندن و هرکاری که انجام میدم
که شما را اماده تر می کند بهره ببرید .نگرانی خود را در مورد این مسئله از بین ببرید .


من در زمان امتحانات خیلی استرس میگرم و مشکلی که تو جلسه امتحان برام پیش
در عصرگاه یک نرمش یبک داشته باشید.تمرین ریلکسیشن باید به طور منظم در یک وقت و در یک مکان که کاملا ساکت هست و کسی مزاحمتون نمیشه انجام بشه.لباسهای تنگی که تنتون هست رو باید شل کنین.


و استرس هستم و با مصرف قرصAPO-ALPRAZ مصرف میکنم و در اثر استرس و ترس فشار خونم
مثل کفش یا کت.


کمکم کنید من از ابتدای سال 90 به دلیل بیماری افسردگی و اضطراب تحت درمان
یک پوشش راحت بپوشین.

میتونید روی زمین یا تخت بشینین یا روی صندلی که برای سر و دستتون هم محافظ داشته باشه.

اگر هم میخواید دراز بکشید باید پاهاتون رو دراز کنین.

در هر صورت بدنتون باید کاملا راحت باشه و هیج حس ناراحتی نداشته باشین.

حالا میتونین چشماتون رو ببندین و آرام نفس بکشید.

طوری نفس بکشین که تا ۵ بشمرید و به ریه ها بدید و تا ۵ بشمرید و خارج کنین.

هوا رو از بینی وارد بدنتون کنین و از دهان خارج کنین.

در حین تنفس فقط فکر آرامش و نفس کشیدنتون باشین و راحت نفس بکشین.

اگر نمیتونین تا ۵ نفستون رو نگه دارین، برای شروع هر چقد که میتونید رو بشمرید.پس از اون سعی کنین بدنتون کاملا شل و راحت باشه از عضلات پنجه پا شروع کنید .

و یک به یک همه عضلات بدن خود را شل و رها کنید .

شل و رها .

تا ریز ترین عضلات این کار رو انجام بدین .

مثل وقتی که داخل یک وان آب گرم می شوید.

باید احساس سبکی و راحتی کنید .

حتی به عضلات جمجمه، فک، زبان، و ...

هم بپردازید .

در این تمرین میتونین برای موثر تر بودن به یک موسیقی آرامش بخش با صدای ملایم و بی کلام هم گوش بدید.پس از این که احساس کردید همه عضلات شما راحت و شل شده اند در همین وضعیت به یک تصویر ذهنی آرامش بخش فکر کنید .

یک منظره یا ساحل دریا یا ...

مهم این هست که با تمام حواستون او رو درک کنید و به آرامش برسید .

حتی می تونید اهداف خود را در این تصویر ذهنی مجسم کنید و خود را در وضعیتی تصور کنید که به هدف مورد نظر رسیده اید .سپس تنفس های عمیق را تکرار کنید .

ده مرتبه کلمه آرامش را به صورت ذهنی و آرام تکرار کنید .این تمرین بیست دقیقه طول می کشدفقط برای خارج شدن از تمرین به یکباره بلند نشین و خیلی آرام با حرکت دادن دستها و پاها و سپس آرام نشستن از تمرین ریلکسیشن خارج شوید.سپس تمرین هم میتونید بعضی از حرکات کششی آرام رو روی عضلات بدنتون مثل پاها و دستها انجام بدین تا کاملا حس نشاط داشته باشین.

60 out of 100 based on 55 user ratings 680 reviews

اضطراب و وسواس در دختر 9 ساله ام می توان از روش نوروفیدبک استفاده کرد؟
کندن مو داشتم و الانم که متاهلم بازم همین مشکل ادامه دارد چیکار کنم که
و عرض ادب و احترام از اول سوال وارد مبحث اصلی میشم: من 21 سالمه و دانشجوی
که یه حالت خیلی بد بهم دست می ده این اواخر چند ماهی بیشتر شده خیلی می ترسم
نباشید.من مادر دو تا بچه هستم .مشکل من اینکه استرس و اضطراب زیادی دارم
من فرزند آخرخانواده هستم همه خواهرها وبرادرهایم ازدواج کرده اند سال
بکارگیری زنجیره بحرانی به منظور بهبود مدیریت عدم اطمینان در پروژه ها
ارزیابی اقتصادی و فنی طرح تولید کمک فنر
بررسی اقتصادی به منظور افزایش بهره وری با جدید حیات خط 230 کیلوولت قائمشهر-کلان
تبیین فاکتورهای روانشناسی در بهره وری نیروی کار
حل مساله تخصیص مجدد ورودی های در فرودگاهها
ارزیابی اقتصادی افزایش قیمت آب بر مصرف مشترکین غیر خانگی و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان مازندران
ارایه یک مدل اندازه گیری متوازن برای ‏‎WCM‎‏
شناخت و تعیین اولویتهای مطالعاتی پیرامون توسعه مخابرات کشور در دهه
بررسی و ارزیابی استراتژیهای توسعه صنعتی در جزیره کیش
بررسی الگوی دستیابی به تکنولوژی، توسعه و تجاری کردن آن در صنایع نظام
*