مورد با سید الشهدا ، خداوند منان بر پیغمبر نازل فرموده چند تاست و سه مورد

اینكه قرائت یك آیه ی هر چند كوتاه از قرآن در ماه رمضان ثواب یك ختم قرآن
دفعی قرآن در چه سالی بوده است ؟2- با وجود اینکه فلسفه تجدید نبوت کامل کردن
گفتمان مجازی اهل تسنع مطالعه کردم که نوشته بود بنا به دستور قرآن رابطه
ع در
را به حالت روخوانی و روان خوانی بخوانیم ایا علایم وقف را باید رعایت کنیم
مشاور عزیز من 18 سالمه و دیپلم رشته ی ریاضی هستم با توچه به این که درس
بررسی میزان آگاهی معلمان مدارس ابتدایی شهر مشهد در رابطه با پیشگیری و کنترل سل ریوی
بررسی میزان آگاهی بیماران مبتلا به بیماری قند در مورد بیماری قند و اصول مراقبت از خود در بیمارستانهای خصوصی تهران
بررسی و تعیین انواع فعالیتهای بالینی که دانشجویان لیسانس پرستاری بر حسب درک فردی خود به عنوان تجارب بالینی تنیدگی‌آور قلمداد می‌کنند
بررسی میزان آگاهی زنان تهران درباره سرطان دهانه رحم و راه تشخیص زودرس آن و ارتباط آن با انجام و ترتیب انجام پاپانیکلائو در آنها
بررسی نظر پزشکان متخصص شاغل در بیمارستانهای تهران در مورد حرفه پرستاری و میزان آگاهی آنان از وظایف پرستاران بالینی
بررسی میزان آگاهی مدیران خدمات پرستاری شاغل در بیمارستانهای منتخب نواحی چهارگانه تهران از مدیران و اصول آن
بررسی نگرش اقشار منتخب جامعه نسبت به حرفه پرستاری در تهران
بررسی میزان آگاهی مدیران پرستاری در موارد اصول مدیریت و ارتباط آن با میزان رضایت سرپرستاران از نحوه مدیریت آنها در بیمارستانهای آموزشی تهرا
بررسی روشهای ارتباطی موجود بین مدیران پرستاری و سرپرستاران بخشها و ارزیابی سرپرستاران مزبور از این روشهای ارتباطی در بیمارستانهای منتخب
بررسی فعالیتهای کلینیکهای تنظیم خانواده در زمینه جلوگیری از بارداری و کلینیکهای تنظیم خانواده منتخب تهران

مورد با سید الشهدا ، خداوند منان بر پیغمبر نازل فرموده چند تاست و سه مورد




تعداد آیاتی که در مورد با سید الشهدا ، خداوند منان بر پیغمبر نازل فرموده چند تاست و سه مورد را نام ببرید با تشکر ( آدرس آیه ها هم کفایت می کند )
پاسخ :
با عرض سلام

می خوانیم :« صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم والضالین.» سوال: 1-
شباهتهای امام حسین و قراون:

قرآن کریم برای مقابله با هوای نفس سر کش و ایستادگی در برابر آن چه باید


درقرآن تكرارشده؟ مثلا داستان آدم وحوا یا داستان حضرت موسی یا حتی بعضی
1.


قرآن کریم شامل چه سوره هایی است؟(اگر من بخواهم جزء29 قرآن کریم را بخوانم،باید
هر دو مبارك هستند:

روحانی عزیز می خواستم5نکته ازنکات اخلاقی سو
اللهم فبارك لی فی قتله[مقتل خوارزمی، ج1، ص164].

سوره 172الاعراف روح انسان قبل از ایجاد نطفه در عالم هستی وعالم زر وجود
كِتَاباً مُبارَكاً

طاعات و عبادات شما،می خواستم بدانم که در قرآن در رابطه با روزه چه آمده
2.


بدانم که اگر من قران را به زبان فارسی بخوانم به خصوص در ماه مبارک رمضان
هر دو نور هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):كنت فیها نورا ساطعا لا یطفی[كاملالزیارات، ص230].
قَالَ أَمِیرُ الْمُومِنِینَ(ع):أَنْزَلَ عَلَیْهِ الْكِتَابَ نُوراً لا تُطْفَأُ مَصَابِیحُهُ[نهج‏البلاغه، خطبه 198].
قَالَ الصَّادِقُ(ع):كنت نورا فی الاصلاب الشامخة و نورا فی ظلمات الارض و نورا فی الهواء و نورا فی السماوات العلی كنت فیها نورا ساطعا لا یطفی[كاملالزیارات، ص230].
وَ أَنْزَلْنا إِلَیْكُمْ نُوراً مُبِیناً[نساء/174].
إمام شهید[بحارالانوار، ج98، ص320].
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):للمهاجرین و الانصار علیكم بالقراون فاتخذوه إماما[كشف‏الغمة، ج2، ص164].
3.

هر دو كریم هستند:
و بأبی عبدالله أكرم المستشهدین (زیارت ناحیه)[بحارالانوار، ج97، ص333].
إِنَّهُ لَقُرْاونٌ كَرِیمٌ[واقعه/77].
4.

هر دو عزیز هستند:
قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):هیهات منا الذلة[احتجاج طبرسی، ج2، ص300].
إِنَّهُ لَكِتابٌ عَزِیزٌ[فصلت/41].
5.

هر دو شفا هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):فِی طِینِ قَبْرِ الْحُسَیْنِ (ع) شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ وَ هُوَ الدَّوَاءُ الاكْبَرُ[من لایحضره‏الفقیه، ج2، ص599].
وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْاونِ ما هُوَ شِفاءٌ[اسراء/82].
قَالَ الصَّادِقُ(ع):إِنَّ عِنْدَ رَأْسِ الْحُسَیْنِ (ع) لَتُرْبَةً حَمْرَاءَ فِیهَا شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ إِلا السَّامَ[كافی، ج4، ص588].
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):فَاتِحَةُ الْكِتَابِ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ سَمٍّ[مستدرك‏الوسائل، ج4، ص301].
6.

هر دو شریك هستند:
السلام علیك یا شریك القراون (فرازی از زیارتنامه امام حسین ع)[إقبالالاعمال، ص712].
السلام علیكم أئمة المؤمنین و سادة المتقین و كبراء الصدیقین و أمراء الصالحین و قادة المحسنین و أعلام المهتدین و أنوار العارفین و ورثة الانبیاء و صفوة الاوصیاء و شموس الاتقیاء و بدور الخلفاء و عباد الرحمن و شركاء القراون و منهج الایمان و معادن الحقائق و شفعاء الخلائق و رحمة الله و بركاته[بحارالانوار، ج99، ص162].
7.

هر دو امام هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):لَمْ تَمِلْ مِنْ حَقٍّ إِلَی بَاطِلٍ[كاملالزیارات، ص233].
وَ لَمْ یَجْعَلْ لَهُ عِوَجاً[كهف/1].
8.

هر دو مطهر هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):أَشْهَدُ أَنَّكَ طُهْرٌ طَاهِرٌ[كاملالزیارات، ص194].
لا یَمَسُّهُ إِلا الْمُطَهَّرُونَ[واقعه/79].
9.

هر دو هادی هستند:
هُدیً وَ بُشْری لِلْمُومِنِینَ[بقره/79].
وَ بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیكَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَكَ مِنَ الضَّلالَةِ وَ الْجَهَالَةِ وَ الْعَمَی وَ الشَّكِّ وَ الارْتِیَابِ إِلَی بَابِ الْهُدَی وَ الرَّشَادِ[تهذیب‏الاحكام، ج6، ص59].
كِتابٌ أَنْزَلْناهُ إِلَیْكَ لِتُخْرِجَ النّاسَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ[ابراهیم/1].
10.

هر دو عظیم هستند:
عظیم السوابق[بحارالانوار، ج98، ص320].
وَ لَقَدْ آتَیْناكَ سَبْعاً مِنَ الْمَثانِی وَ الْقُرْاونَ الْعَظِیمَ[حجر/78]
امام حسین(ع) و قراون، صفحه 2
11.

هر دو آقاترین هستند:
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):إن الحسین بن علی (ع) سید الشهداء.[كامل الزیارات، ص6].
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):وَ الْقُرْاونُ سَیِّدُ الْكَلامِ[مستدرك‏الوسائل، ج4، ص336].
12.

هر دو ناطق وصادق هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):أنت الناطق[كاملالزیارات، ص230].
قَالَ الصَّادِقُ(ع):أَنْتَ الصَّادِقُ الْمُصَدَّقُ[كاملالزیارات، ص237].
قراون كتاب ناطق و صادق هست.[كلمة الله، ص83].
13.

هر دو یقینی هستند:
ـ قَالَ الصَّادِقُ(ع):وَ عَبَدْتَهُ صَادِقاً حَتَّی أَتَاكَ الْیَقِینُ[كافی، ج4، ص572].
وَ إِنَّهُ لَحَقُّ الْیَقِینِ[حاقه/51].
14.

هر دو موعظه هستند:
قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):أیها الناس اسمعوا قولی و لا تعجلوا حتی أعظكم[إرشاد مفید، ج2، ص97].
یا أَیُّهَا النّاسُ قَدْ جاءَتْكُمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ[یونس/57].
15.

هر دو بینه هستند:
أَشْهَدُ أَنَّكَ كُنْتَ عَلَی بَیِّنَةٍ مِنْ رَبِّكَ[كاملالزیارات، ص209].
فَقَدْ جاءَكُمْ بَیِّنَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ[انعام/157].
16.

هر دو شفاعت كننده هستند:
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):ثَلاثَةٌ یَشْفَعُونَ إِلَی اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَیُشَفِّعُهُمْ الانْبِیَاءُ ثُمَّ الْعُلَمَاءُ ثُمَّ الشُّهَدَاءُ[خصال صدوق، ج1، ص156].
نعم الشفیع القراون لصاحبه یوم القیامة[نهج الفصاحة].
قَالَ الْبَاقِرُ(ع):اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی شَفَاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ[مصباح المتهجد، ص776].
قَالَ أَمِیرُ الْمُومِنِینَ(ع):وَ اعْلَمُوا أَنَّهُ شَافِعٌ مُشَفَّعٌ[نهج‏البلاغه، خطبه 176].
17.

هر دو رشد دهنده هستند:
قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):إنما أدعوكم إِلَی سَبِیلِ الرَّشَادِ[بحارالانوار، ج45، ص7].
18.

هر دو امر به معروف هستند:
قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):أرید آمر بالمعروف[المناقب، ج4، ص89].
قَالَ أَمِیرُ الْمُومِنِینَ(ع):فَالْقُرْاونُ آمِرٌ زَاجِرٌ[نهج‏البلاغه، خطبه 183]
19.

هر دو كشتی نجات هستند.
20.

هر دو حق هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):أَنَّ الْحَقَّ مَعَكَ وَ إِلَیْكَ وَ أَنْتَ أَهْلُهُ وَ مَعْدِنُهُ[كافی، ج4، ص574].
قُلْ یا أَیُّهَا النّاسُ قَدْ جاءَكُمُ الْحَقُّ مِنْ رَبِّكُمْ[یونس/108].
21.

هر دو دلیل هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):السَّلامُ عَلَیْكَ یَا أَمِینَ اللَّهِ وَ حُجَّةَ اللَّهِ وَ بَابَ اللَّهِ وَ الدَّلِیلَ عَلَی اللَّهِ وَ الدَّاعِیَ إِلَی اللَّهِ أَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ حَلَّلْتَ حَلالَ اللَّهِ وَ...[كاملالزیارات، ص212].
22.

هر دو میزان حق هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):و أشهد أنك أمرت بالقسط [أمرت بالقسط و دعوت إلیه] و العدل[كاملالزیارات، ص235].
قَالَ عَلِیُّ بْنُ الْحُسَیْنِ(ع):وَ مِیزَانَ قِسْطٍ لا یَحِیفُ عَنِ الْحَقِّ لِسَانُهُ[صحیفه سجادیه، دعای 42].
23.

هر دو مرز حق و باطل هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):وَ أَشْهَدُ أَنَّ الائِمَّةَ مِنْ وُلْدِكَ كَلِمَةُ التَّقْوَی وَ أَعْلامُ الْهُدَی وَ الْعُرْوَةُ الْوُثْقَی[تهذیب‏الاحكام، ج6، ص113].
24.

هر دو باب حكمت هستند:
السلام علیك یا باب حكمة رب العالمین[إقبالالاعمال، ص712].
امام حسین(ع) و قراون، صفحه 3
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):فِیهِ مَصَابِیحُ الْهُدَی وَ مَنَارُ الْحِكْمَةِ[كافی، ج2، ص598].
25.

هر دو سپر آتش هستند:
السَّلامُ عَلَیْكَ یَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ أَنْتَ لِی جُنَّةٌ مِنَ الْعَذَابِ[كامل الزیارات، ص253].
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):لا یُعَذِّبُ اللَّهُ قَلْباً وَعَی الْقُرْاونَ[أمالی طوسی، ص6].
26.

هر دو قابل تحدی هستند:
ـ قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):فإن كنتم فی شك من هذا أ فتشكون أنی ابن بنت نبیكم[إرشاد مفید، ج2، ص97].
وَ إِنْ كُنْتُمْ فِی رَیْبٍ مِمّا نَزَّلْنا عَلی عَبْدِنا فَأْتُوا بِسُورَةٍ مِنْ مِثْلِهِ[بقره/23].
27.

هر دو در معرض تحریف هستند:
تلاش دشمن برای تحریف عاشورا (تحریف‏های عاشورا، شهید مطهری و لؤلؤمرجان)
تلاش دشمن برای تحریف قراون
28.

هر دو از تحریف مصون هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):لَمْ تَمِلْ مِنْ حَقٍّ إِلَی بَاطِلٍ[كاملالزیارات، ص233].
وَ لَمْ یَجْعَلْ لَهُ عِوَجاً[كهف/1].
29.

هر دو از مندرس شدن به دور هستند:
سخن حضرت زینب(س)به امام سجاد(ع):و ینصبون لهذا الطف علما لقبر أبیك سید الشهداء لا یدرس أثره و لا یعفو رسمه علی كرور اللیالی و الایام[كاملالزیارات، ص260].
قَالَ الرِّضَا(ع):ان الله لم ینزله لوقت دون وقت و لا لناس دون ناس فهو فی كل وقت جدید و عند كل قوم غض إلی یوم القیامة[عیون‏أخبارالرضا(ع)، ج2، ص87].
30.

هر دو وارث كتب آسمانی قبلی هستند:
السلام علیك یا وارث التوراة و الانجیل و الزبور (فرازی از زیارتنامه امام حسین (ع) )[إقبالالاعمال، ص712].
قراون وارث و جامع تورات و انجیل و زبور هست.
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):أُعْطِیتُ السُّوَرَ الطِّوَالَ مَكَانَ التَّوْرَاةِ وَ أُعْطِیتُ الْمِئِینَ مَكَانَ الانْجِیلِ وَ أُعْطِیتُ الْمَثَانِیَ مَكَانَ الزَّبُورِ وَ فُضِّلْتُ بِالْمُفَصَّلِ ثَمَانٌ وَ سِتُّونَ سُورَةً وَ هُوَ مُهَیْمِنٌ عَلَی سَائِرِ الْكُتُبِ وَ التَّوْرَاةُ لِمُوسَی وَ الانْجِیلُ لِعِیسَی وَ الزَّبُورُ لِدَاوُدَ[كافی، ج2، ص601].
31.

كلام هر دو مورد قبول هست:
قَالَ الْحُسَیْنُ(ع):فتسمعوا قولی[بحارالانوار، ج45، ص7].
وَ إِذا قُرِئَ الْقُرْاونُ فَاسْتَمِعُوا لَهُ وَ أَنْصِتُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ[اعراف/204]
32.

هر دو مورد هجوم هستند:
امام حسین(ع)به دشمنان فرمود:انكم زخفتم (هجوم كردید) الی ذریة رسول الله[لواعج الاشجان، ص125].
الَّذِینَ جَعَلُوا الْقُرْاونَ عِضِینَ[حجر/91].
33.

هر دو مورد تكذیب برنامه گرفتند:
ابن زیاد در مسجد كوفه فرمود:الحمد لله الذی أظهر الحق و أهله و نصر أمیر المؤمنین یزید و حزبه و قتل الكذاب ابن الكذاب و شیعته[إرشاد مفید، ج2، ص116].
وَ قالَ الَّذِینَ كَفَرُوا إِنْ هَذا إِلا إِفْكٌ افْتَراهُ[فرقان/4].
فأبوا أن ینصتوا[بحارالانوار، ج45، ص7].
وَ قالَ الَّذِینَ كَفَرُوا لا تَسْمَعُوا لِهذَا الْقُرْاونِ وَ الْغَوْا فِیهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ[فصلت/26].
34.

هر دو مورد حسنه و محوسیئه هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):مَا یَمْنَعُ التَّاجِرَ مِنْكُمُ الْمَشْغُولَ فِی سُوقِهِ إِذَا رَجَعَ إِلَی مَنْزِلِهِ أَنْ لا یَنَامَ حَتَّی یَقْرَأَ سُورَةً مِنَ الْقُرْاونِ فَتُكْتَبَ لَهُ مَكَانَ كُلِّ آیَةٍ یَقْرَوهَا عَشْرُ حَسَنَاتٍ وَ یُمْحَی عَنْهُ عَشْرُ سَیِّئَاتٍ[كافی، ج2، ص611].
35.

گریه برای امام حسین(ع) موجب بهشت هست، مثل حاملان قراون:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):من بكی أو أبكی غیره و لو واحدا ضمنا له علی الله الجنة و من لم یتأت له البكاء فتباكی فله الجنة[مثیرالاحزان، ص14].
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص):حَمَلَةُ الْقُرْاونِ عُرَفَاءُ أَهْلِ الْجَنَّةِ[كافی، ج2، ص606].
امام حسین(ع) و قراون، صفحه 4
36.

زیارت حزین مانند قرائت حزین هست:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):إِذَا أَرَدْتَ زِیَارَةَ الْحُسَیْنِ (ع) فَزُرْهُ وَ أَنْتَ حَزِینٌ[كافی، ج4، ص587].
قَالَ الصَّادِقُ(ع):إِنَّ الْقُرْاونَ نَزَلَ بِالْحُزْنِ فَاقْرَءُوهُ بِالْحُزْنِ[كافی، ج2، ص614].
37.

زیارت با تأنی مانند قرائت با تأنی هست:
قَالَ الصَّادِقُ(ع)وَ امْشِ حَافِیاً وَ امْشِ مَشْیَ الْعَبْدِ الذَّلِیلِ[كاملالزیارات، ص133].
رَتِّلِ الْقُرْاونَ تَرْتِیلا[مزمل/4].
38.

زیارت امام حسین (ع) مانند قرائت قراون از افضل اعمال هست:
سُئِلَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ(ص):أَیُّ الاعْمَالِ أَفْضَلُ عِنْدَ اللَّهِ قَالَ قِرَاءَةُ الْقُرْاونِ[جامع‏الاخبار، ص41].
عَنْ أَبِی خَدِیجَةَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (ع): "قَالَ سَأَلْتُهُ عَنْ زِیَارَةِ قَبْرِ الْحُسَیْنِ (ع) فَقَالَ إِنَّهُ أَفْضَلُ مَا یَكُونُ مِنَ الاعْمَالِ"[كاملالزیارات، ص147].
39.

كوهها در برابر هر دو خاشع هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):إِنَّ الْجِبَالَ تَقَطَّعَتْ وَ انْتَثَرَتْ وَ إِنَّ الْبِحَارَ تَفَجَّرَتْ وَ إِنَّ الْمَلائِكَةَ بَكَتْ أَرْبَعِینَ صَبَاحاً عَلَی الْحُسَیْنِ (ع)[كاملالزیارات، ص80].
لَوْ أَنْزَلْنا هذَا الْقُرْاونَ عَلی جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْیَةِ اللّهِ[حشر/21].
40.

در مورد هردو باید از شیطان به خدا پناه برد:
ـ به هنگام زیارت امام حسین(ع): قَالَ الصَّادِقُ(ع):اللهم إنی أعوذ بك من وسوسة الشیطان[كاملالزیارات، ص222].
فَإِذا قَرَأْتَ الْقُرْاونَ فَاسْتَعِذْ بِاللّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیمِ[نحل/98].
41.

هر دو از دست امت شكایت می كنند:
امام حسین(ع)در روز عاشورا هنگامی كه خون از بدنش جاری بود فرمود:اللهم إنی أشكو إلیك ما یفعل بابن بنت نبیك[إرشاد مفید، ج2، ص108].
وَ قالَ الرَّسُولُ یا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هذَا الْقُرْاونَ مَهْجُوراً[فرقان/30].
42.

هر دو از حقوق فرزندان هستند:
قَالَ الصَّادِقُ(ع):حَنِّكُوا أَوْلادَكُمْ بِتُرْبَةِ الْحُسَیْنِ (ع) فَإِنَّهَا أَمَانٌ[تهذیب‏الاحكام، ج6، ص74].
قَالَ أَمِیرُ الْمُومِنِینَ(ع):حَقُّ الْوَلَدِ عَلَی الْوَالِدِ أَنْ یُحَسِّنَ اسْمَهُ وَ یُحَسِّنَ أَدَبَهُ وَ یُعَلِّمَهُ الْقُرْاونَ[نهج‏البلاغه، حكمت 399].
43.

به هر دو رجوع مكرر باید كرد:
ـ قَالَ الصَّادِقُ(ع):أَنْ تَزُورَ قَبْرَ الْحُسَیْنِ (ع) فِی الْجُمْعَةِ خَمْسَ مَرَّاتٍ وَ فِی كُلِّ یَوْمٍ مَرَّةً[تهذیب‏الاحكام، ج6، ص116].
قَالَ الصَّادِقُ(ع):الْقُرْاونُ عَهْدُ اللَّهِ إِلَی خَلْقِهِ فَقَدْ یَنْبَغِی لِلْمَرْءِ الْمُسْلِمِ أَنْ یَنْظُرَ فِی عَهْدِهِ وَ أَنْ یَقْرَأَ مِنْهُ فِی كُلِّ یَوْمٍ خَمْسِینَ آیَةً[كافی، ج2، ص609].
44.

عدم فهم هر دو دلیل قفل قلب هست:
امام حسین(ع)به دشمنان فرمود:فطبع الله علی قلوبكم[مقتل خوارزمی].أَ فَلا یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْاونَ أَمْ عَلی قُلُوبٍ أَقْفالُها[محمد/24].
موفق باشید


66 out of 100 based on 41 user ratings 866 reviews

و خسته نباشید در مورد یک موضوع مهم و ضروری میخاستم از محضر شما سوالی داشتم
نبا شید خدمت شما خواهشمندم جواب مرا زود بدهید.1/سوره ای که دارای بیشترین
دو ضمیر "هو" و "هی" داریم. چرا خداوند برای کلمه "الله" از ضمیر "هو" استفاده

در آیات قرآن برای اشاره به خود از ضمیر "هو"استفاده نموده است مثلا "قل هوالله
طاعات و عبادات شما به درگاه احدیت من میخواستم بدانم منظور از "یاجوج و
بررسی عواملی که در رضایت شغلی مربیان پرستاری مدارس پرستاری تهران موثرند
بررسی میزان آگاهی مدیران پرستاری - پرستاران بالینی در برنامه آشناسازی به محیط و وظایف کاری و مقایسه آن با یکدیگر در بیمارستانهای آموزشی منتخ
بررسی میزان آگاهی مادران باردار در مورد خطرات کشیدن سیگار در دوران حاملگی
بررسی نظرات دانشجویان و اعضا هیئت آموزشی مدارس عالی پرستاری تهران درمورد خصوصیات یک مربی بالینی کارآمد
بررسی نظارت پرستاران شاغل و بیماران بستری در بیمارستانهای منتخب دولتی تهران در مورد ساعات ملاقات محدود و ساعات ملاقات آزاد و مقایسه نظرات
ارزیابی مراقبتهای دوران بارداری برای زنان نخست حامله در طی دوران سه ماهه اول بارداری
بررسی و تعیین اپی‌زیاتومی و میزان پارگیهای پرینه ناشی از عدم اپی‌زیاتومی در زنان نخست‌زایی که جهت زایمان به بیمارستانهای منتخب دولتی تهرا
بررسی عوامل ایجاد کننده عفونتهای بیمارستانی در بخشهای زایمان و قسمت استریلیزاسیون مرکزی زایشگاههای منطقه شرق (بهداری تهران)
بررسی و مقایسه نگرش و انگیزه پرستاران شاغل در بیمارستانهای عمومی آموزشی و مراکز عالی آموزشی پرستاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تهرا
بررسی تسهیلات آموزشی و ارائه انواع برنامه های بهسازی انسانی دفاتر پرستاری بیمارستانهای دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهر ته
*